A brit fogyasztók fele az ár-értékarányban legértékesebb alternatívákat preferálja
A brit fogyasztók mintegy fele a jelenlegi megélhetési válság miatt az ár-érték arányos alternatívákra vált, derült ki egy új kutatásból. A Retail Economics-HyperJar Cost of Living Tracker felmérése szerint a fogyasztók ártudatosabbak, amit az is bizonyít, hogy a háztartások fele (46,9%) alacsonyabb árfekvésű termékekre vált, és majdnem minden ötödik háztartás (38,7%) gyakrabban használ utalványkódokat, hogy növelje vásárlóerejét.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/09/grocery-ga5c924c25_1920.jpg)
10-ből kilenc fogyasztó továbbra is tervezi a nem létfontosságú kiadások visszafogását
A kutatásból az is kiderült, hogy a fogyasztók 37,5%-a halogatja a nagyobb vásárlásokat, és kisebb mennyiségben vásárolja meg az alapvető cikkeket (30,7%), mivel az árak gyorsabban emelkednek, mint a jövedelmek. A jelentés hozzátette, hogy 10-ből kilenc fogyasztó továbbra is tervezi a nem létfontosságú kiadások visszafogását, annak ellenére, hogy a kormány ebben a hónapban bevezette az energiaárak befagyasztását.
A felmérésben megkérdezettek 80,4%-a nyilatkozott úgy, hogy aggódik amiatt, hogy képes lesz-e kifizetni a jövőbeni energiaszámlákat, ami arra késztette az embereket az Egyesült Királyságban, hogy havonta 1,5 milliárd fontot tegyenek félre az emelkedő energiaköltségek kezelésére.
„A kormány bejelentése nagyon kevés hatással volt a bizalom szintjére, mivel mindannyian továbbra is alkalmazkodunk kiadási szokásainkhoz, hogy megbirkózzunk a rendkívüli kihívásokkal” – mondta Mat Megens, a HyperJar vezérigazgatója. „Ez az idegesség jól látható abból a hosszabb távú tervezési magatartásból, amelyet saját ügyfeleink körében tapasztalunk – az energiaköltségek emelkedésére való félretételtől kezdve a karácsonyi és nyári szabadságra való spórolásig már most. Bár az infláció sokunk számára új jelenség, az ország már járt itt korábban is, és gondos tervezéssel és néhány okos, kezelhető szokásváltoztatással át lehet vészelni ezt az időszakot”.
Kapcsolódó cikkeink
Amcor: kávévásárláskor a csomagolás és újrahasznosíthatóság is fontos
Egy az Amcor által végzett kutatásból kiderült, hogy az európai…
Tovább olvasom >Két és fél évi mélyponton a brit infláció
Két és fél évi mélypontra lassult az éves brit infláció…
Tovább olvasom >A várakozásokkal ellentétben januárban nem gyorsult az éves brit élelmiszerinfláció
A decemberivel azonos, 4 százalékos tizenkét havi inflációt mértek januárban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >