A brit Co-opnál húsmentes a január
A vegán január (Veganuary) jegyében a Co-op bemutatta új húsmentes kínálatát. A Gro márkanév alatt 35 húsmentes termék kerül a 2000 Co-op-üzlet és a Co-op nagykereskedelmi tevékenysége révén további 4000 független bolt polcaira. Ezzel a lánc vegán termékeinek száma már eléri az ezret.
A Co-op a vegetáriánus és vegán élelmiszerek piacát jelenleg 1 milliárd fontnyira becsüli, miután az az elmúlt 20 évben mintegy megduplázódott. Ezzel egyidejűleg a Nielsen legfrissebb kutatása szerint 2019-ben a szupermarketekben a vörös húsok eladása esett értékben a legnagyobb mértékben: míg marhahúsból 4 százalékkal, addig sertésből 6,4 százalékkal fogyott kevesebb. A húsmentes alternatívák iránti kereslet ugyanakkor a legnagyobb mértékben, 18 százalékkal bővült.//
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >Kompromisszummentes a vegán étkezés a Vegajóval
Egészségesebb élet, boldogabb állatok, zöldebb bolygó – csupa olyan hívószavak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >