A brit Co-opnál húsmentes a január
A vegán január (Veganuary) jegyében a Co-op bemutatta új húsmentes kínálatát. A Gro márkanév alatt 35 húsmentes termék kerül a 2000 Co-op-üzlet és a Co-op nagykereskedelmi tevékenysége révén további 4000 független bolt polcaira. Ezzel a lánc vegán termékeinek száma már eléri az ezret.
A Co-op a vegetáriánus és vegán élelmiszerek piacát jelenleg 1 milliárd fontnyira becsüli, miután az az elmúlt 20 évben mintegy megduplázódott. Ezzel egyidejűleg a Nielsen legfrissebb kutatása szerint 2019-ben a szupermarketekben a vörös húsok eladása esett értékben a legnagyobb mértékben: míg marhahúsból 4 százalékkal, addig sertésből 6,4 százalékkal fogyott kevesebb. A húsmentes alternatívák iránti kereslet ugyanakkor a legnagyobb mértékben, 18 százalékkal bővült.//
Kapcsolódó cikkeink
Kibertámadásokból jövedelmező üzletág
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vegán cukrászda nyílt Százhalombattán
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Digitális polcok harca
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a METRO Bukarest mellett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával optimalizálja üzleteiben a polcképet és árstratégiáját a Müller
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >