A brit Co-opnál húsmentes a január
A vegán január (Veganuary) jegyében a Co-op bemutatta új húsmentes kínálatát. A Gro márkanév alatt 35 húsmentes termék kerül a 2000 Co-op-üzlet és a Co-op nagykereskedelmi tevékenysége révén további 4000 független bolt polcaira. Ezzel a lánc vegán termékeinek száma már eléri az ezret.
A Co-op a vegetáriánus és vegán élelmiszerek piacát jelenleg 1 milliárd fontnyira becsüli, miután az az elmúlt 20 évben mintegy megduplázódott. Ezzel egyidejűleg a Nielsen legfrissebb kutatása szerint 2019-ben a szupermarketekben a vörös húsok eladása esett értékben a legnagyobb mértékben: míg marhahúsból 4 százalékkal, addig sertésből 6,4 százalékkal fogyott kevesebb. A húsmentes alternatívák iránti kereslet ugyanakkor a legnagyobb mértékben, 18 százalékkal bővült.//
Kapcsolódó cikkeink
Royal Mail-lel együttműködve csomagautomatákkal bővíti szolgáltatásait a brit Co-op
A Co-op az első brit kényelmi üzletlánc, amely új csomagautomata-hálózat…
Tovább olvasom >Megduplázza saját márkás kínálatát a Co-op Wholesale
800 000 fontos befektetéssel bővíti a brit Co-op Wholesale saját…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >