A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin Brazil egy kivételes, 100% arabicából készült kávé, mely a brazíliai Minas Gerais régió családi farmjából származó, Direct Trade termék. A kávé a kakaó, a karamell és a mogyoró ízjegyeit adja, amelyet finoman jelenlévő citrusosság egészít ki, telt és édes ízt nyújtva. A bevezetést egy egész Európára kiterjedő kampány kíséri, amelyben egy Brazíliában született francia művész alkotásai szerepelnek.
A VIVA Single Origin Brazil közvetlenül Minas Gerais szívéből származik, és kizárólag a legmagasabb minőségű Arara kávéból készült, amelyet a Familia Peixoto saját családi farmján termeszt. A farm a festői Rio Grande völgyében fekszik, ahol a magasság, a csapadék, a domborzat és a hőmérséklet kombinációja a kávébabot egyedi karakterrel ruházza fel. A kávé a kakaó, a karamell és a mogyoró ízjegyeit adja, amelyet finoman jelenlévő citrusosság egészít ki, telt és édes ízt nyújtva.

A bevezetést egy egész Európára kiterjedő kampány kíséri
„Az OMV örömmel mutatja be ezt a 100% arabica kávét, amely Minas Gerais gazdag ízvilágát hozza el vásárlóinknak. Ez a termék nemcsak kivételes ízélményt nyújt, hanem tükrözi a fenntarthatóság és a tisztességes partnerkapcsolatok iránti elkötelezettségünket is, miközben Brazília esszenciáját kínálja egyetlen csészében. Büszkék vagyunk arra, hogy ezt az egyedülálló terméket elhozhatjuk a magyarországi kávérajongóknak”
– mondta Kováts Botond, az OMV Hungária marketingvezetője.
Mind az új VIVA Single Origin, mind a népszerű VIVA Classic Blend esetében az OMV a Direct Trade szervezetre támaszkodik, ami erős, közvetlen partnerkapcsolatot jelent a termelőkkel és tisztességes díjazást a számukra. Emellett az OMV és a Direct Trade az együttműködésből származó nyereség egy részét fejlesztési programok és fenntarthatósági kezdeményezések támogatására fordítja azokban az országokban, ahonnan a kávébabok származnak.
A kávé csomagolásán a brazil származású, Franciaországban élő művésznő, Hudesa Kaganow alkotásai láthatók. Hudesa számos művészeti és grafikai pályázaton nyert díjakat, és többször is felkérték már helyspecifikus műalkotások elkészítésére. A mostani kampányban a művész a Single Origin kávéhoz tervezett kézzel festett brazil tájképei és az azokon szereplő emberek csodálatosan érzékeltetik Brazília energiával teli vibrálását. A kampányban szereplő alkotás, melyet a festőnő gyermekkora ihletett, egy, a Minas Gerais régióra emlékeztető, hagyományos brazil városi teret ábrázol, olyan vizuális mélységet adva ezzel, amely tökéletesen kiegészíti magának a kávénak a gazdagságát. Az alkotásokat megtalálhatjuk a kávét népszerűsítő plakátokon, egyéb promóciós anyagokon és a megvásárolható szemeskávé csomagolásán is.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordközeli globális kávétermés várható a 2025/2026-os szezonban
A világ kávépiaca új csúcs felé közelít: az amerikai mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Robbanás előtt a kávé és a tea ára
A reggeli kávé vagy a délutáni tea nem csupán ízlés…
Tovább olvasom >Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >