A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin Brazil egy kivételes, 100% arabicából készült kávé, mely a brazíliai Minas Gerais régió családi farmjából származó, Direct Trade termék. A kávé a kakaó, a karamell és a mogyoró ízjegyeit adja, amelyet finoman jelenlévő citrusosság egészít ki, telt és édes ízt nyújtva. A bevezetést egy egész Európára kiterjedő kampány kíséri, amelyben egy Brazíliában született francia művész alkotásai szerepelnek.
A VIVA Single Origin Brazil közvetlenül Minas Gerais szívéből származik, és kizárólag a legmagasabb minőségű Arara kávéból készült, amelyet a Familia Peixoto saját családi farmján termeszt. A farm a festői Rio Grande völgyében fekszik, ahol a magasság, a csapadék, a domborzat és a hőmérséklet kombinációja a kávébabot egyedi karakterrel ruházza fel. A kávé a kakaó, a karamell és a mogyoró ízjegyeit adja, amelyet finoman jelenlévő citrusosság egészít ki, telt és édes ízt nyújtva.
„Az OMV örömmel mutatja be ezt a 100% arabica kávét, amely Minas Gerais gazdag ízvilágát hozza el vásárlóinknak. Ez a termék nemcsak kivételes ízélményt nyújt, hanem tükrözi a fenntarthatóság és a tisztességes partnerkapcsolatok iránti elkötelezettségünket is, miközben Brazília esszenciáját kínálja egyetlen csészében. Büszkék vagyunk arra, hogy ezt az egyedülálló terméket elhozhatjuk a magyarországi kávérajongóknak”
– mondta Kováts Botond, az OMV Hungária marketingvezetője.
Mind az új VIVA Single Origin, mind a népszerű VIVA Classic Blend esetében az OMV a Direct Trade szervezetre támaszkodik, ami erős, közvetlen partnerkapcsolatot jelent a termelőkkel és tisztességes díjazást a számukra. Emellett az OMV és a Direct Trade az együttműködésből származó nyereség egy részét fejlesztési programok és fenntarthatósági kezdeményezések támogatására fordítja azokban az országokban, ahonnan a kávébabok származnak.
A kávé csomagolásán a brazil származású, Franciaországban élő művésznő, Hudesa Kaganow alkotásai láthatók. Hudesa számos művészeti és grafikai pályázaton nyert díjakat, és többször is felkérték már helyspecifikus műalkotások elkészítésére. A mostani kampányban a művész a Single Origin kávéhoz tervezett kézzel festett brazil tájképei és az azokon szereplő emberek csodálatosan érzékeltetik Brazília energiával teli vibrálását. A kampányban szereplő alkotás, melyet a festőnő gyermekkora ihletett, egy, a Minas Gerais régióra emlékeztető, hagyományos brazil városi teret ábrázol, olyan vizuális mélységet adva ezzel, amely tökéletesen kiegészíti magának a kávénak a gazdagságát. Az alkotásokat megtalálhatjuk a kávét népszerűsítő plakátokon, egyéb promóciós anyagokon és a megvásárolható szemeskávé csomagolásán is.
Kapcsolódó cikkeink
Terjeszkedik a Scruton kávézólánc: több Libri könyvesboltban váltják a Café Frei egységeit
A 2020-ban alapított Scruton kávézólánc az idei évben jelentős terjeszkedésbe…
Tovább olvasom >Bővíti Nescafé Fusion rendszerét a Nestlé Professional
A Nestlé Professional újításokkal egészíti ki Nescafé Fusion rendszerét, amely…
Tovább olvasom >Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >Szkeptikusak a fogyasztók a vállalatok fenntarthatóságával kapcsolatban
2022 óta folyamatosan növekszik a vállalatok fenntarthatóság terén mutatott érettsége.…
Tovább olvasom >Masszívan lassult a belkereskedelem
Ma reggel kiskereskedelmi forgalmi adatokat tett közzé a Központi Statisztikai…
Tovább olvasom >