A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin Brazil egy kivételes, 100% arabicából készült kávé, mely a brazíliai Minas Gerais régió családi farmjából származó, Direct Trade termék. A kávé a kakaó, a karamell és a mogyoró ízjegyeit adja, amelyet finoman jelenlévő citrusosság egészít ki, telt és édes ízt nyújtva. A bevezetést egy egész Európára kiterjedő kampány kíséri, amelyben egy Brazíliában született francia művész alkotásai szerepelnek.
A VIVA Single Origin Brazil közvetlenül Minas Gerais szívéből származik, és kizárólag a legmagasabb minőségű Arara kávéból készült, amelyet a Familia Peixoto saját családi farmján termeszt. A farm a festői Rio Grande völgyében fekszik, ahol a magasság, a csapadék, a domborzat és a hőmérséklet kombinációja a kávébabot egyedi karakterrel ruházza fel. A kávé a kakaó, a karamell és a mogyoró ízjegyeit adja, amelyet finoman jelenlévő citrusosság egészít ki, telt és édes ízt nyújtva.

A bevezetést egy egész Európára kiterjedő kampány kíséri
„Az OMV örömmel mutatja be ezt a 100% arabica kávét, amely Minas Gerais gazdag ízvilágát hozza el vásárlóinknak. Ez a termék nemcsak kivételes ízélményt nyújt, hanem tükrözi a fenntarthatóság és a tisztességes partnerkapcsolatok iránti elkötelezettségünket is, miközben Brazília esszenciáját kínálja egyetlen csészében. Büszkék vagyunk arra, hogy ezt az egyedülálló terméket elhozhatjuk a magyarországi kávérajongóknak”
– mondta Kováts Botond, az OMV Hungária marketingvezetője.
Mind az új VIVA Single Origin, mind a népszerű VIVA Classic Blend esetében az OMV a Direct Trade szervezetre támaszkodik, ami erős, közvetlen partnerkapcsolatot jelent a termelőkkel és tisztességes díjazást a számukra. Emellett az OMV és a Direct Trade az együttműködésből származó nyereség egy részét fejlesztési programok és fenntarthatósági kezdeményezések támogatására fordítja azokban az országokban, ahonnan a kávébabok származnak.
A kávé csomagolásán a brazil származású, Franciaországban élő művésznő, Hudesa Kaganow alkotásai láthatók. Hudesa számos művészeti és grafikai pályázaton nyert díjakat, és többször is felkérték már helyspecifikus műalkotások elkészítésére. A mostani kampányban a művész a Single Origin kávéhoz tervezett kézzel festett brazil tájképei és az azokon szereplő emberek csodálatosan érzékeltetik Brazília energiával teli vibrálását. A kampányban szereplő alkotás, melyet a festőnő gyermekkora ihletett, egy, a Minas Gerais régióra emlékeztető, hagyományos brazil városi teret ábrázol, olyan vizuális mélységet adva ezzel, amely tökéletesen kiegészíti magának a kávénak a gazdagságát. Az alkotásokat megtalálhatjuk a kávét népszerűsítő plakátokon, egyéb promóciós anyagokon és a megvásárolható szemeskávé csomagolásán is.
Kapcsolódó cikkeink
A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Pincér, kávé van a fagylaltomban! – A nap videója
Szerintünk a kávék közé is illene, de a fagylaltlapon is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >