A branding – Best of Superbrands

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 12. 12. 00:10

Magyarországra tíz évvel ezelőtt érkezett el a nemzetközi Superbrands program. Azóta nemcsak a marketing- és kommunikációs szakma igazodási pontjává vált, hanem a széles nagyközönség számára is ismert védjegy lett. Az elmúlt évtizedben a Superbrands független szakértői bizottsága számos fogyasztói és üzleti márkát díjazott a kitüntető címmel, és 15 olyan márka is van az országban, mely évről évre elnyerve
a díjat idén együtt jubilál a Superbrands magyarországi programjával!

Sziget 2013 (14)_opt

Összeállításunkban azokat a tízszeresen díjazott márkákat tekintjük át, melyek kitűntek a márkaépítési stratégiájukkal, sikerrel felhasználva a branding nyújtotta előnyöket piaci pozícióik megerősítésében, kommunikációjukban, és így a hazai Superbrands alapítása óta minden évben díjazottak voltak a vezető hazai márkaértékelési programban.

ALLIANZ

Az Allianz a világ egyik legnagyobb biztosítási és pénzügyi szolgáltatóháza. Az Allianz Csoport a testvérvállalatok hálózatán keresztül a nemzetközi szaktudás legjavát nyújtja ügyfeleinek, világméretű tapasztalatokat hasznosít, hozzájutást biztosít a legfrissebb szakmai módszerekhez. Sok évtizedes sikeres fejlődésének másik bázisa, hogy az ismeretek felhasználásakor az adott országbeli ügyfelek körülményeit, lehetőségeit és igényeit tekinti elsődlegesnek.

BILLERBECK

Az ágyneműgyártás területén közel 100 éves hagyományokkal büszkélkedő Billerbeck németországi családi vállalkozásból indult. Manapság a márkanévről már mindenkinek a magas színvonalon, a legkorszerűbb gyártástechnológiával és különleges kézi munkával gyártott első osztályú termékek jutnak eszébe, amelyek mind az egészséges, nyugodt, pihentető alvást segítik elő.

COCA-COLA

A Coca-Cola 1892 óta vezető nemzetközi márkává és további 500 márka és 3500-féle termék gyártójává és forgalmazójává vált. Több mint 200 országban több mint 600 000 munkatársból álló csapat gondoskodik arról, hogy az emberek mindenütt a világon kedvük szerint frissíthessék fel magukat.

DR. OETKER

Dr. August Oetker patikus 1981-ben kísérletezte ki a ma már klasszikusnak számító sütőport. Magyarországon nem sokkal az alapítás után megjelent. A márka száznál is több különböző termékkel van jelen az élelmiszerüzletekben, szinte valamennyi a legnépszerűbb saját kategóriájában.

FIGYELŐ

Csaknem hatvan éve meghatározó a tisztán üzleti-gazdasági heti­lapok piacán. Sikerét elsősorban annak köszönheti, hogy hiteles, szakmailag megbízható hírforrásnak számít, állandóan kész a megújulásra, az olvasói és döntéshozói igények változásainak követésére.

IBUSZ

Az IBUSZ több mint százéves múltjával, illetve közel hetven egységből álló irodahálózatával a magyarországi idegenforgalom egyik meghatározó szereplője. Partnerhálózata, kapcsolatrendszere garantálja, hogy
az utasok belföldön és külföldön is megkapják az elvárt szolgáltatásokat, s ez garancia a biztonságra és a megbízhatóságra.

ILCSI

Ilcsi néni története igazi magyar sikersztori. Az ország egyik vezető márkája, amely figyelemre méltó nemzetközi karriert is befutott az elmúlt évtizedekben. Az Ilcsi márkanév minden esetben magyar, minősített biogyógynövényekből, -gyümölcsökből és -zöldségekből készült termékeket jelöl, melyek nem kivonatokkal, hanem élő hatóanyagokkal dolgoznak a bőrön.

LEVI’S

A Levi’s által a divat világában kirobbantott és azóta is vezetett farmerforradalom az egyik legmesszebb visszhangzó trend, mely a mai napig és valószínűleg még évszázadokra meghatározza az emberek mindennapi öltözködési kultúráját. A Levi’s sikerének titka a vásárlók igényeinek ismerete, azok meghallása és az állandó megújulásra való képesség.

NŐK LAPJA

Hatvanöt év alatt, mióta sikertörténete tart, számtalan történelmi fordulatot ért meg és élt túl. A tradicionális női hetilap márkaneve a hitelesség és a megbízhatóság szinonimájává vált. A legszélesebb társadalmi és korosztályi rétegekhez szól szélesebb kitekintéssel a világra, mint hagyományosan a női lapok.

OTP

1949-es alapítása óta – mindenekelőtt az elmúlt másfél évtized dinamikus átalakulásának köszönhetően – a régió meghatározó pénzügyi szolgáltatócsoportjává fejlődött. Napjainkban mintegy 12,2 millió ügyfél pénzügyi igényeire ad magas színvonalon megoldást több mint 1500 bank­fiókjában, a legmodernebb elektronikus csatornákon.

PICK

A Pick termékek gyártója az ország legnagyobb húsfeldolgozó
vállalata. A márkát a 140 éves hagyomány és a mögötte rejlő
minőségi szemlélet teszi igazán különlegessé és népszerűvé.
A Pick téliszalámiból évente közel 3 millió rudat adnak el.
A világhírűvé vált termék mára piacvezető szerepet tölt be
a magyar piacon.

PRÍMAGÁZ

A Prímagáz piacvezető PB-gázforgalmazóként elsődlegesnek tekinti, hogy a magyarországi felhasználók számára magas színvonalú, biztonságos szolgáltatást nyújtson. A márka fő erősségei a szolgáltatás minőségén túl a versenyképesség, elérhetőség és a mindig megbízható ellátás.

RTL KLUB

Az idei Superbrands TOP Márka kutatás alapján a 10 legismertebb márka közül egyetlenegy nem élelmiszer-ipari vállalat: A lista élén 93 százalékos ismertséggel az RTL Klub, a legnézettebb hazai tévécsatorna végzett!

SZIGET

Magyarország egyre népszerűbb turisztikai célponttá válik, de a régiók, látnivalók, programok sokszínűségéből kiemelkedik a Sziget fesztivál, mely az egyik legerősebb márka, mely hazánkba csábítja
a zömmel fiatal külföldieket.

WHIRLPOOL

A Whirlpool olyan innovatív háztartási készülékeket kínál, melyek eleganciát és a legmodernebb formatervezési trendeket tükröznek, a kényelmet szolgálják, miközben a fenntartható világért is sokat tesznek. A márka sikerének titka, hogy folyamatosan keresik a technológia határait, melyekkel a lehető legintelligensebb készüléket alkothatják meg.

Kapcsolódó cikkeink