A brand managerek most Hollywoodig repíthetik a termékeiket a SPOTI Stúdióval!
Jelentkezz, nyerj reklámfilmet, csillogást és hírnevet a SPOTI Stúdióval most induló brand marketinges versenyükön.
Következő állomás: TermékHollywood
A brand marketingesek szólítja meg a SPOTI Stúdió egy versennyel, mely kifejezetten a termékekről szól. A feladat egyszerű: Egy rövid, ámde kreatív leírásban mutasd be a stúdió szakembereinek úgy márkádat, mintha élete munkájához írnád épp motivációs levelét. Ha úgy látod, nyugodtan hívd segítségül akár ügynökségedet is! A termék maga lehet bármi, ami egy asztalon elfér: ital, étel, labda, ruha, növény, határ a csillagos ég! Legyen a Te terméked a szakmai zsűri kedvence!
A zsűri tagjai a Kreatív magazin kiadójának ügyvezetője, Vándor Ágnes, Magyarország egyik legelismertebb reklámfilm rendezője, Menzkie, valamint a kiválasztásban közreműködik a SPOTI STUDIO kreatív igazgatója , art directora, illetve a stúdió rendezője. Ők lesznek azok, akik keresik a rejtett szépséget a pályamunkákban.
Kiemelkedő lehetőség a kis- és középvállalatoknak is
A social media kiváló lehetőséget biztosít a fejlődő cégek számára, viszont a hitelességhez nem utolsó szempont a kiemelkedő vizuális megjelenés. A SPOTI STUDIO segítségével most bármely termékből reklámfilmsztár válhat, legyen az a márka bármekkora, most minden brand számára esély nyílik, hogy megkapja a megérdemelt csillogást, segítve ezáltal az eredményesebb értékesítést. A tv reklámfilm minőségű tartalmak pedig több konverziót és interakciót hozhatnak.
A stúdióról
A SPOTI nemcsak extrém különleges videókat gyárt, de mindemelett egy kreatív szakemberekből álló csapat gondoskodik a nyertesről az első gondolatcsírától egészen a kivitelezésig, hogy minden platformon maximálisan kiteljesedjen a győztes márka. Eszközpark, stúdióberendezések, kivitelezés: ezek adottak, de mi kell még? Egy kreatív brand manager és terméke.
A látványvilág magáért beszél, ha kíváncsi vagy, hogy mit hozhatnak ki a termékedből, kattints a SPOTI STUDIO weboldalára, és ha látod a fantáziát a márkádban, nevezz!
(x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fókuszban a zöldség-gyümölcs
2025 tavasza nem csak azért fontos a zöldség-gyümölcs ágazatban, mert…
Tovább olvasom >