A borszéki ásványvíz a romániai piacvezető
A borszéki ásványvíz a legerősebb brand Romániában – ismerteti egy friss felmérés eredményeit a Krónika.ro. A magyar piacon is kapható ásványvíz megelőzte a Dacia autómárkát és a Pro Tv kereskedelmi csatornát.
A dobogósok után is is hasonló jellegű termékek jönnek: a top tízben van a Dorna és az Izvorul Minunilor ásványvíz, a Poiana csokoládé, a Timiºoreana és az Ursus sör, a Cotnari bor, illetve a BCR bank következik.
A toplistát készítő Unlock Market Research kutatásából kiderül az is, hogy melyik Románia legkedveltebb márkája, ebben a kategóriában a Bucegi tört élre, ehhez a sörhöz ragaszkodnak érzelmileg a leginkább a romániai lakosok. A legerősebb márka kategóriában pedig a BRD bank győzedelmeskedett, majd a Borsec és a Dacia következik. Adina Vland brandszakértő a felmérés eredményei azt mutatják, hogy romániai lakosság azért él, hogy jól érezze magát, a bort, a sört, a szórakozást helyezi előtérbe – írja az Origo.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >