A borszéki ásványvíz a romániai piacvezető
A borszéki ásványvíz a legerősebb brand Romániában – ismerteti egy friss felmérés eredményeit a Krónika.ro. A magyar piacon is kapható ásványvíz megelőzte a Dacia autómárkát és a Pro Tv kereskedelmi csatornát.
A dobogósok után is is hasonló jellegű termékek jönnek: a top tízben van a Dorna és az Izvorul Minunilor ásványvíz, a Poiana csokoládé, a Timiºoreana és az Ursus sör, a Cotnari bor, illetve a BCR bank következik.
A toplistát készítő Unlock Market Research kutatásából kiderül az is, hogy melyik Románia legkedveltebb márkája, ebben a kategóriában a Bucegi tört élre, ehhez a sörhöz ragaszkodnak érzelmileg a leginkább a romániai lakosok. A legerősebb márka kategóriában pedig a BRD bank győzedelmeskedett, majd a Borsec és a Dacia következik. Adina Vland brandszakértő a felmérés eredményei azt mutatják, hogy romániai lakosság azért él, hogy jól érezze magát, a bort, a sört, a szórakozást helyezi előtérbe – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >