A Borsodi új csomagolással és frissítő bodzás ízzel örvendezteti meg az ízesített sörök kedvelőit
A Borsodi folytatja innovatív termékportfóliója gyarapítását, hogy a sör és gyümölcs ötvözetéből újabb izgalmas ízzel járjon a különleges sörök rajongóinak kedvében.A Borsodi Friss Bodza az érett bodzavirág és a citrom fanyar ízének kellemes kombinációjával gondoskodik a hangulatos nyárestékről, alacsony alkoholtartalmú és alkoholmentes változatokban egyaránt. Az élményt az innovatív csomagolás teszi teljessé, a Borsodi Friss Bodza a termékcsalád többi tagjához hasonlóan azinnovatív „coldedge” technológiás dobozban kerül a fogyasztók kezébe.
A Borsodi az elsők között vezette be a hazai piacon a gyümölcsös ízesítésű Friss termékcsaládot, és rögtön pozitív visszhangra talált a fogyasztók körében.Az elmúlt években bevezetett málna, citrom, feketeribizli-lime és grapefruit ízesítésű gyümölcsös sörök után a Borsodi az idei tavaszi-nyári szezon új favoritját, a bodzát ötvözi a „folyékony kenyérrel”.
A tökéletes fogyasztási élményhez és a felejthetetlen nyárestékhez a csomagolási innováció is hozzájárul: az ún. „coldedge” technológia színváltozással jelzi, amikor a sör elérte a fogyasztáshoz optimális, 7-9 Celsius fokot, a dobozon lévő jégkockák színe kékre változik.
„Tapasztalataink szerint fogyasztóink szeretik a változatosságot. Különböző alkalmakhoz, más típusú és ízű söröket részesítenek előnyben. Ezért arra koncentrálunk, hogy folyamatos termékfejlesztéseinkkel az innováció élvonalában járjunk az új ízek, termékcsaládok és csomagolástechnika terén” – emelte ki a Borsodi Friss Bodza bevezetése kapcsán Balássy Árpád, a Borsodi marketingigazgatója.
A Borsodi Friss Bodza alkoholmentes változatban is az igazi sörélményét nyújtja a fogyasztóknak, így vezetés mellett sem kell lemondani a baráti sörözés örömeiről.
Kapcsolódó cikkeink
Akciós ír sörökkel ünnepli a Szent Patrik napot az Auchan
A mennyiség helyett a minőség felé mozdult el a hazai…
Tovább olvasom >Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Zsigó Róbert: 874 élelmiszernek csökkent az ára az árrésstopnak köszönhetően
Az új adatok szerint 874 élelmiszernek csökkent az ára az…
Tovább olvasom >Magasrangú kitüntetések élelmiszer-ipari és -kereskedelmi szakemberek számára
A Magyar Köztársaság Nemzeti Ünnepéhez kapcsolódva Szommerné Egyed Linda, a…
Tovább olvasom >Exkluzív Marks & Spencer-termékekkel bővít a Kifli.hu
Jelentősen bővíti exkluzív együttműködését a brit Marks & Spencer márkával…
Tovább olvasom >