A Borsodi új csomagolással és frissítő bodzás ízzel örvendezteti meg az ízesített sörök kedvelőit
A Borsodi folytatja innovatív termékportfóliója gyarapítását, hogy a sör és gyümölcs ötvözetéből újabb izgalmas ízzel járjon a különleges sörök rajongóinak kedvében.A Borsodi Friss Bodza az érett bodzavirág és a citrom fanyar ízének kellemes kombinációjával gondoskodik a hangulatos nyárestékről, alacsony alkoholtartalmú és alkoholmentes változatokban egyaránt. Az élményt az innovatív csomagolás teszi teljessé, a Borsodi Friss Bodza a termékcsalád többi tagjához hasonlóan azinnovatív „coldedge” technológiás dobozban kerül a fogyasztók kezébe.
A Borsodi az elsők között vezette be a hazai piacon a gyümölcsös ízesítésű Friss termékcsaládot, és rögtön pozitív visszhangra talált a fogyasztók körében.Az elmúlt években bevezetett málna, citrom, feketeribizli-lime és grapefruit ízesítésű gyümölcsös sörök után a Borsodi az idei tavaszi-nyári szezon új favoritját, a bodzát ötvözi a „folyékony kenyérrel”.
A tökéletes fogyasztási élményhez és a felejthetetlen nyárestékhez a csomagolási innováció is hozzájárul: az ún. „coldedge” technológia színváltozással jelzi, amikor a sör elérte a fogyasztáshoz optimális, 7-9 Celsius fokot, a dobozon lévő jégkockák színe kékre változik.
„Tapasztalataink szerint fogyasztóink szeretik a változatosságot. Különböző alkalmakhoz, más típusú és ízű söröket részesítenek előnyben. Ezért arra koncentrálunk, hogy folyamatos termékfejlesztéseinkkel az innováció élvonalában járjunk az új ízek, termékcsaládok és csomagolástechnika terén” – emelte ki a Borsodi Friss Bodza bevezetése kapcsán Balássy Árpád, a Borsodi marketingigazgatója.
A Borsodi Friss Bodza alkoholmentes változatban is az igazi sörélményét nyújtja a fogyasztóknak, így vezetés mellett sem kell lemondani a baráti sörözés örömeiről.
Kapcsolódó cikkeink
Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Erős évet zárt a Shein brit leányvállalata, de komoly kockázatok árnyékolják a kilátásokat
Erős növekedést mutatott a Shein brit leányvállalata 2024-ben, miközben a…
Tovább olvasom >