A Borsodi új csomagolással és frissítő bodzás ízzel örvendezteti meg az ízesített sörök kedvelőit
A Borsodi folytatja innovatív termékportfóliója gyarapítását, hogy a sör és gyümölcs ötvözetéből újabb izgalmas ízzel járjon a különleges sörök rajongóinak kedvében.A Borsodi Friss Bodza az érett bodzavirág és a citrom fanyar ízének kellemes kombinációjával gondoskodik a hangulatos nyárestékről, alacsony alkoholtartalmú és alkoholmentes változatokban egyaránt. Az élményt az innovatív csomagolás teszi teljessé, a Borsodi Friss Bodza a termékcsalád többi tagjához hasonlóan azinnovatív „coldedge” technológiás dobozban kerül a fogyasztók kezébe.
A Borsodi az elsők között vezette be a hazai piacon a gyümölcsös ízesítésű Friss termékcsaládot, és rögtön pozitív visszhangra talált a fogyasztók körében.Az elmúlt években bevezetett málna, citrom, feketeribizli-lime és grapefruit ízesítésű gyümölcsös sörök után a Borsodi az idei tavaszi-nyári szezon új favoritját, a bodzát ötvözi a „folyékony kenyérrel”.
A tökéletes fogyasztási élményhez és a felejthetetlen nyárestékhez a csomagolási innováció is hozzájárul: az ún. „coldedge” technológia színváltozással jelzi, amikor a sör elérte a fogyasztáshoz optimális, 7-9 Celsius fokot, a dobozon lévő jégkockák színe kékre változik.
„Tapasztalataink szerint fogyasztóink szeretik a változatosságot. Különböző alkalmakhoz, más típusú és ízű söröket részesítenek előnyben. Ezért arra koncentrálunk, hogy folyamatos termékfejlesztéseinkkel az innováció élvonalában járjunk az új ízek, termékcsaládok és csomagolástechnika terén” – emelte ki a Borsodi Friss Bodza bevezetése kapcsán Balássy Árpád, a Borsodi marketingigazgatója.
A Borsodi Friss Bodza alkoholmentes változatban is az igazi sörélményét nyújtja a fogyasztóknak, így vezetés mellett sem kell lemondani a baráti sörözés örömeiről.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Egy felmérés szerint a magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén
A magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén nyáron,…
Tovább olvasom >