A Borsodi új csomagolással és frissítő bodzás ízzel örvendezteti meg az ízesített sörök kedvelőit
A Borsodi folytatja innovatív termékportfóliója gyarapítását, hogy a sör és gyümölcs ötvözetéből újabb izgalmas ízzel járjon a különleges sörök rajongóinak kedvében.A Borsodi Friss Bodza az érett bodzavirág és a citrom fanyar ízének kellemes kombinációjával gondoskodik a hangulatos nyárestékről, alacsony alkoholtartalmú és alkoholmentes változatokban egyaránt. Az élményt az innovatív csomagolás teszi teljessé, a Borsodi Friss Bodza a termékcsalád többi tagjához hasonlóan azinnovatív „coldedge” technológiás dobozban kerül a fogyasztók kezébe.
A Borsodi az elsők között vezette be a hazai piacon a gyümölcsös ízesítésű Friss termékcsaládot, és rögtön pozitív visszhangra talált a fogyasztók körében.Az elmúlt években bevezetett málna, citrom, feketeribizli-lime és grapefruit ízesítésű gyümölcsös sörök után a Borsodi az idei tavaszi-nyári szezon új favoritját, a bodzát ötvözi a „folyékony kenyérrel”.
A tökéletes fogyasztási élményhez és a felejthetetlen nyárestékhez a csomagolási innováció is hozzájárul: az ún. „coldedge” technológia színváltozással jelzi, amikor a sör elérte a fogyasztáshoz optimális, 7-9 Celsius fokot, a dobozon lévő jégkockák színe kékre változik.
„Tapasztalataink szerint fogyasztóink szeretik a változatosságot. Különböző alkalmakhoz, más típusú és ízű söröket részesítenek előnyben. Ezért arra koncentrálunk, hogy folyamatos termékfejlesztéseinkkel az innováció élvonalában járjunk az új ízek, termékcsaládok és csomagolástechnika terén” – emelte ki a Borsodi Friss Bodza bevezetése kapcsán Balássy Árpád, a Borsodi marketingigazgatója.
A Borsodi Friss Bodza alkoholmentes változatban is az igazi sörélményét nyújtja a fogyasztóknak, így vezetés mellett sem kell lemondani a baráti sörözés örömeiről.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >