A Borsodi Sörgyár megőrizte piacvezető pozícióját
A tavalyi évben a vállalat 2,3 millió hl sört értékesített, árbevétele pedig elérte a 44,3 milliárd forintot.
A
legnagyobb mennyiségben értékesített sör ebben az évben is a Borsodi volt. A
prémium termékek között a Beck's értékesítése 48 %-kal nőtt, miközben az
eladások a kategóriában 1%-kal csökkentek. Mindezen sikerek mellett a Borsodi
Sörgyár Zrt. adózott eredménye 2006-ban alacsonyabb volt, mint az előző évben,
amely a rendkívüli költségnövekedésnek, a nagyon erős piaci árversenynek,
illetve a malátagyár visszavásárlása okozta többlet költségeknek köszönhető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >