A Borsodi Sörgyár megőrizte piacvezető pozícióját
A tavalyi évben a vállalat 2,3 millió hl sört értékesített, árbevétele pedig elérte a 44,3 milliárd forintot.
A
legnagyobb mennyiségben értékesített sör ebben az évben is a Borsodi volt. A
prémium termékek között a Beck's értékesítése 48 %-kal nőtt, miközben az
eladások a kategóriában 1%-kal csökkentek. Mindezen sikerek mellett a Borsodi
Sörgyár Zrt. adózott eredménye 2006-ban alacsonyabb volt, mint az előző évben,
amely a rendkívüli költségnövekedésnek, a nagyon erős piaci árversenynek,
illetve a malátagyár visszavásárlása okozta többlet költségeknek köszönhető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >