A Borsodi Sörgyár megőrizte piacvezető pozícióját
A tavalyi évben a vállalat 2,3 millió hl sört értékesített, árbevétele pedig elérte a 44,3 milliárd forintot.
A
legnagyobb mennyiségben értékesített sör ebben az évben is a Borsodi volt. A
prémium termékek között a Beck's értékesítése 48 %-kal nőtt, miközben az
eladások a kategóriában 1%-kal csökkentek. Mindezen sikerek mellett a Borsodi
Sörgyár Zrt. adózott eredménye 2006-ban alacsonyabb volt, mint az előző évben,
amely a rendkívüli költségnövekedésnek, a nagyon erős piaci árversenynek,
illetve a malátagyár visszavásárlása okozta többlet költségeknek köszönhető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >