A Borsodi Sörgyár megőrizte piacvezető pozícióját
A tavalyi évben a vállalat 2,3 millió hl sört értékesített, árbevétele pedig elérte a 44,3 milliárd forintot.
A
legnagyobb mennyiségben értékesített sör ebben az évben is a Borsodi volt. A
prémium termékek között a Beck's értékesítése 48 %-kal nőtt, miközben az
eladások a kategóriában 1%-kal csökkentek. Mindezen sikerek mellett a Borsodi
Sörgyár Zrt. adózott eredménye 2006-ban alacsonyabb volt, mint az előző évben,
amely a rendkívüli költségnövekedésnek, a nagyon erős piaci árversenynek,
illetve a malátagyár visszavásárlása okozta többlet költségeknek köszönhető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >