A Borsodi bevezeti a WAI Moment hard seltzert Magyarországon
A Borsodi Sörgyár bevezeti az első hard seltzerét a hazai piacon – a WAI Momentet. Ez egy gyümölcsös ízesítésű alkoholos ital, amit három különböző ízben kínálunk: a „Minty Lime Time” lime és menta, a „Crazy Berries” eper és áfonya, és a „Tropical Crew” mangó, papaya és ananász ízesítésű, amelyek a felnőtt fogyasztók különböző ízlésének megfelelően kínálnak választási lehetőséget a közép- és kelet-európai piacon.
A WAI Moment egy 4%-os alkoholtartalmú hard seltzer. Természetes gyümölcsaromával ízesített italkülönlegesség, mely nem tartalmaz mesterséges színezéket, tartósítószereket. A sörhöz hasonlóan készül, azzal a különbséggel, hogy a WAI Moment alapjául szolgáló fermentált almaalapot szén-dioxiddal és természetes ízesítőkkel dúsítjuk.
A Molson Coors Beverage Company új itala kevesebb, mint 99 kalóriát tartalmaz dobozonként és fiatalabb, városi környezetben élő felnőtteknek ajánlott.
“A projekt mögött álló nagyszerű csapatnak köszönhetően ma bemutatjuk a WAI Momentet – az újdonságnak számító alkoholos italt, ami tökéletesen kiegészíti majd a kiváló sörökből álló portfóliónkat. Egyértelmű törekvésünk, hogy a sörön túlmutató kategóriába lépjünk, és a WAI Moment egy újfajta élményt kínáljon a söreink kedvelőinek a közép- és kelet-európai piacon. A Molson Coors Beverage Company új trendek megteremtőjeként ismert világszerte, és arra törekszünk, hogy új alternatívákat tudjunk nyújtani, új területeket fedezzünk fel és világszerte lenyűgözzük fogyasztóinkat” – mondta Sergey Yeskov, a Molson Coors Beverage Company közép-kelet-európai régiójának igazgatója.
A hard seltzer az egyik legnépszerűbb újfajta ital a világon, folyamatos növekedést produkálva az amerikai piacon. A WAI Moment egyidőben kerül bemutatásra a közép- és kelet-európai régió fogyasztóinak.
“Büszkék vagyunk rá, hogy az elsők között hozhatjuk el a hard seltzert a magyar fogyasztóknak és örömmel ajánljuk minden társasági eseményhez. A hard seltzerek a világ minden pontján egyre népszerűbbek, így az időzítés nem is lehetne alkalmasabb, hogy elhozzuk fogyasztóinknak a végtelen nyár érzését” – tette hozzá Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.
A WAI Moment hamarosan országszerte elérhető lesz Magyarországon
Kapcsolódó cikkeink
A Borsodi a magyar futballválogatott hivatalos söre
Együttműködési megállapodást kötött a Borsodi Sörgyár és a Magyar Labdarúgó…
Tovább olvasom >Borsodi: Elindult a Coors bajnoki évad
A Borsodi Sörgyár és a Magyar Amerikai Futball Szövetség (MAFSZ)…
Tovább olvasom >Több mint négyezer doboz cigarettát találtak egy belga furgonban Nagylaknál
Több mint négyezer doboz cigarettát találtak a pénzügyőrök egy belga…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >