A Borsodi bevezeti a WAI Moment hard seltzert Magyarországon
A Borsodi Sörgyár bevezeti az első hard seltzerét a hazai piacon – a WAI Momentet. Ez egy gyümölcsös ízesítésű alkoholos ital, amit három különböző ízben kínálunk: a „Minty Lime Time” lime és menta, a „Crazy Berries” eper és áfonya, és a „Tropical Crew” mangó, papaya és ananász ízesítésű, amelyek a felnőtt fogyasztók különböző ízlésének megfelelően kínálnak választási lehetőséget a közép- és kelet-európai piacon.
A WAI Moment egy 4%-os alkoholtartalmú hard seltzer. Természetes gyümölcsaromával ízesített italkülönlegesség, mely nem tartalmaz mesterséges színezéket, tartósítószereket. A sörhöz hasonlóan készül, azzal a különbséggel, hogy a WAI Moment alapjául szolgáló fermentált almaalapot szén-dioxiddal és természetes ízesítőkkel dúsítjuk.
A Molson Coors Beverage Company új itala kevesebb, mint 99 kalóriát tartalmaz dobozonként és fiatalabb, városi környezetben élő felnőtteknek ajánlott.
“A projekt mögött álló nagyszerű csapatnak köszönhetően ma bemutatjuk a WAI Momentet – az újdonságnak számító alkoholos italt, ami tökéletesen kiegészíti majd a kiváló sörökből álló portfóliónkat. Egyértelmű törekvésünk, hogy a sörön túlmutató kategóriába lépjünk, és a WAI Moment egy újfajta élményt kínáljon a söreink kedvelőinek a közép- és kelet-európai piacon. A Molson Coors Beverage Company új trendek megteremtőjeként ismert világszerte, és arra törekszünk, hogy új alternatívákat tudjunk nyújtani, új területeket fedezzünk fel és világszerte lenyűgözzük fogyasztóinkat” – mondta Sergey Yeskov, a Molson Coors Beverage Company közép-kelet-európai régiójának igazgatója.
A hard seltzer az egyik legnépszerűbb újfajta ital a világon, folyamatos növekedést produkálva az amerikai piacon. A WAI Moment egyidőben kerül bemutatásra a közép- és kelet-európai régió fogyasztóinak.
“Büszkék vagyunk rá, hogy az elsők között hozhatjuk el a hard seltzert a magyar fogyasztóknak és örömmel ajánljuk minden társasági eseményhez. A hard seltzerek a világ minden pontján egyre népszerűbbek, így az időzítés nem is lehetne alkalmasabb, hogy elhozzuk fogyasztóinknak a végtelen nyár érzését” – tette hozzá Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.
A WAI Moment hamarosan országszerte elérhető lesz Magyarországon
Kapcsolódó cikkeink
Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >A prémium italfogyasztás jövője: kevesebb, de jobb minőség
A WhiskyNet Kft. két alapítója, Szatmári Kati és Szigeti Zsolt…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >