A Borsodi bevezeti a WAI Moment hard seltzert Magyarországon
A Borsodi Sörgyár bevezeti az első hard seltzerét a hazai piacon – a WAI Momentet. Ez egy gyümölcsös ízesítésű alkoholos ital, amit három különböző ízben kínálunk: a „Minty Lime Time” lime és menta, a „Crazy Berries” eper és áfonya, és a „Tropical Crew” mangó, papaya és ananász ízesítésű, amelyek a felnőtt fogyasztók különböző ízlésének megfelelően kínálnak választási lehetőséget a közép- és kelet-európai piacon.
A WAI Moment egy 4%-os alkoholtartalmú hard seltzer. Természetes gyümölcsaromával ízesített italkülönlegesség, mely nem tartalmaz mesterséges színezéket, tartósítószereket. A sörhöz hasonlóan készül, azzal a különbséggel, hogy a WAI Moment alapjául szolgáló fermentált almaalapot szén-dioxiddal és természetes ízesítőkkel dúsítjuk.
A Molson Coors Beverage Company új itala kevesebb, mint 99 kalóriát tartalmaz dobozonként és fiatalabb, városi környezetben élő felnőtteknek ajánlott.
“A projekt mögött álló nagyszerű csapatnak köszönhetően ma bemutatjuk a WAI Momentet – az újdonságnak számító alkoholos italt, ami tökéletesen kiegészíti majd a kiváló sörökből álló portfóliónkat. Egyértelmű törekvésünk, hogy a sörön túlmutató kategóriába lépjünk, és a WAI Moment egy újfajta élményt kínáljon a söreink kedvelőinek a közép- és kelet-európai piacon. A Molson Coors Beverage Company új trendek megteremtőjeként ismert világszerte, és arra törekszünk, hogy új alternatívákat tudjunk nyújtani, új területeket fedezzünk fel és világszerte lenyűgözzük fogyasztóinkat” – mondta Sergey Yeskov, a Molson Coors Beverage Company közép-kelet-európai régiójának igazgatója.
A hard seltzer az egyik legnépszerűbb újfajta ital a világon, folyamatos növekedést produkálva az amerikai piacon. A WAI Moment egyidőben kerül bemutatásra a közép- és kelet-európai régió fogyasztóinak.
“Büszkék vagyunk rá, hogy az elsők között hozhatjuk el a hard seltzert a magyar fogyasztóknak és örömmel ajánljuk minden társasági eseményhez. A hard seltzerek a világ minden pontján egyre népszerűbbek, így az időzítés nem is lehetne alkalmasabb, hogy elhozzuk fogyasztóinknak a végtelen nyár érzését” – tette hozzá Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.
A WAI Moment hamarosan országszerte elérhető lesz Magyarországon
Kapcsolódó cikkeink
Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >Koffeines változattal indítja a tavaszt a megújult Friss 0,0%
Jelentős újításokkal készül az idei szezonra a Friss 0,0% márka,…
Tovább olvasom >Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >