A borászok féltik a marketingre szánt pénzt
Az agrártárca változtatna a forgalombahozatali járulék fizetésének szabályozásán: a borászok féltik a marketingre szánt összeget.
Vitatják a borászok azokat a bortörvény-módosítási elképzeléseket, amelyekkel az agrártárca változtatna a forgalombahozatali járulék fizetés módján. A hozzájárulás célja, hogy abból – 60-40 százalékos arányban – források képződjenek a közösségi bormarketingre és az állami minőség-ellenőrzésre. Az FVM eddig a befolyt összeget a befizetések után osztotta el, az új tervek szerint azonban a minőség-ellenőrzési hányadot elkülönítve kérné. Így fennállna annak a veszélye, hogy marketingre kevesebb pénz jutna, ha a fogyasztás az olcsóbb borok irányába tolódna el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én délig
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én, a…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >