A borászok féltik a marketingre szánt pénzt

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 04. 21. 07:24

Az agrártárca változtatna a forgalombahozatali járulék fizetésének szabályozásán: a borászok féltik a marketingre szánt összeget.

 Vitatják a borászok azokat a bortörvény-módosítási elképzeléseket, amelyekkel az agrártárca változtatna a forgalombahozatali járulék fizetés módján. A hozzájárulás célja, hogy abból – 60-40 százalékos arányban – források képződjenek a közösségi bormarketingre és az állami minőség-ellenőrzésre. Az FVM eddig a befolyt összeget a befizetések után osztotta el, az új tervek szerint azonban a  minőség-ellenőrzési hányadot elkülönítve kérné. Így fennállna annak a veszélye, hogy marketingre kevesebb pénz jutna, ha a fogyasztás az olcsóbb borok irányába tolódna el.

Kapcsolódó cikkeink