A borászok féltik a marketingre szánt pénzt
Az agrártárca változtatna a forgalombahozatali járulék fizetésének szabályozásán: a borászok féltik a marketingre szánt összeget.
Vitatják a borászok azokat a bortörvény-módosítási elképzeléseket, amelyekkel az agrártárca változtatna a forgalombahozatali járulék fizetés módján. A hozzájárulás célja, hogy abból – 60-40 százalékos arányban – források képződjenek a közösségi bormarketingre és az állami minőség-ellenőrzésre. Az FVM eddig a befolyt összeget a befizetések után osztotta el, az új tervek szerint azonban a minőség-ellenőrzési hányadot elkülönítve kérné. Így fennállna annak a veszélye, hogy marketingre kevesebb pénz jutna, ha a fogyasztás az olcsóbb borok irányába tolódna el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >