A bolti élmény javításával állítaná meg az eladások csökkenését az Asda társtulajdonosa

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 08. 05. 17:21

Mohsin Issa, az Asda társtulajdonosa 30 millió fontot biztosít az in-store élmény javítására, mivel a szupermarketóriás eladásai csökkennek.

Az 50 millió fontos üzletfejlesztési programon felüli csomag az év hátralévő részében a vásárlási élményt hivatott jobbá tenni a nagyobb szupermarketekben és nagyáruházakban.

Az Asda szóvivője a Grocery Gazette-nek nyilatkozva elmondta:

– Az év hátralévő részében további 30 millió fontot fektetünk be a bolti élmény javításába. Ez extra órákat is jelent az üzletekben annak érdekében, hogy a kollégák még jobb szolgáltatást nyújthassanak a vásárlóknak.

A NIQ legfrissebb adatai szerint a júliusig tartó 12 hétben 5,9%-kal csökkent az élelmiszerkereskedő forgalma az Egyesült Királyságban.

A kereskedő helyzetét nem könnyítik meg az áruházi dolgozók elégedetlenségei is. A GMB Union azt állítja, hogy a dolgozókat olyan problémák dühítik, mint a „munkaidő-csökkentés”, az „alacsony színvonalú képzés”, valamint az „egészségügyi és biztonsági előírások figyelmen kívül hagyása”.

Az Asda múlt héten közzétett éves munkavállalói felmérése arra is rávilágít, hogy a 75 591 dolgozó kevesebb mint fele (47%) bízik az élelmiszerkereskedő hosszú távú tervében, és a dolgozók mindössze 50%-a bízik abban, hogy a szupermarket a felmérésre adott válaszok kapcsán intézkedik.

Grocery Gazette

Kapcsolódó cikkeink