A bolti élmény javításával állítaná meg az eladások csökkenését az Asda társtulajdonosa
Mohsin Issa, az Asda társtulajdonosa 30 millió fontot biztosít az in-store élmény javítására, mivel a szupermarketóriás eladásai csökkennek.
Az 50 millió fontos üzletfejlesztési programon felüli csomag az év hátralévő részében a vásárlási élményt hivatott jobbá tenni a nagyobb szupermarketekben és nagyáruházakban.
Az Asda szóvivője a Grocery Gazette-nek nyilatkozva elmondta:
– Az év hátralévő részében további 30 millió fontot fektetünk be a bolti élmény javításába. Ez extra órákat is jelent az üzletekben annak érdekében, hogy a kollégák még jobb szolgáltatást nyújthassanak a vásárlóknak.
A NIQ legfrissebb adatai szerint a júliusig tartó 12 hétben 5,9%-kal csökkent az élelmiszerkereskedő forgalma az Egyesült Királyságban.
A kereskedő helyzetét nem könnyítik meg az áruházi dolgozók elégedetlenségei is. A GMB Union azt állítja, hogy a dolgozókat olyan problémák dühítik, mint a „munkaidő-csökkentés”, az „alacsony színvonalú képzés”, valamint az „egészségügyi és biztonsági előírások figyelmen kívül hagyása”.
Az Asda múlt héten közzétett éves munkavállalói felmérése arra is rávilágít, hogy a 75 591 dolgozó kevesebb mint fele (47%) bízik az élelmiszerkereskedő hosszú távú tervében, és a dolgozók mindössze 50%-a bízik abban, hogy a szupermarket a felmérésre adott válaszok kapcsán intézkedik.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >