A bolti élmény javításával állítaná meg az eladások csökkenését az Asda társtulajdonosa
Mohsin Issa, az Asda társtulajdonosa 30 millió fontot biztosít az in-store élmény javítására, mivel a szupermarketóriás eladásai csökkennek.
Az 50 millió fontos üzletfejlesztési programon felüli csomag az év hátralévő részében a vásárlási élményt hivatott jobbá tenni a nagyobb szupermarketekben és nagyáruházakban.
Az Asda szóvivője a Grocery Gazette-nek nyilatkozva elmondta:
– Az év hátralévő részében további 30 millió fontot fektetünk be a bolti élmény javításába. Ez extra órákat is jelent az üzletekben annak érdekében, hogy a kollégák még jobb szolgáltatást nyújthassanak a vásárlóknak.
A NIQ legfrissebb adatai szerint a júliusig tartó 12 hétben 5,9%-kal csökkent az élelmiszerkereskedő forgalma az Egyesült Királyságban.
A kereskedő helyzetét nem könnyítik meg az áruházi dolgozók elégedetlenségei is. A GMB Union azt állítja, hogy a dolgozókat olyan problémák dühítik, mint a „munkaidő-csökkentés”, az „alacsony színvonalú képzés”, valamint az „egészségügyi és biztonsági előírások figyelmen kívül hagyása”.
Az Asda múlt héten közzétett éves munkavállalói felmérése arra is rávilágít, hogy a 75 591 dolgozó kevesebb mint fele (47%) bízik az élelmiszerkereskedő hosszú távú tervében, és a dolgozók mindössze 50%-a bízik abban, hogy a szupermarket a felmérésre adott válaszok kapcsán intézkedik.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >