A Black Friday-val versenyez az Amazon Prime nap
Idén július 15-re és 16-ra esett az amerikai Amazon Prime nap, vagyis az éves leárazás, amely már annyira népszerű, hogy vetekszik a fekete pénteki valamint, a Cyber Monday leárazásokkal is – írja a Business Insider nyomán az origo.
Szakértők szerint az idei ajánlatok ráadásul jobbak, mint a tavalyi leértékelések.
Sőt, a Prime Day-en már 2018-ban az ajánlatok 70 százaléka jobbnak bizonyult, mint a fekete péntekiek.
Az értékesítés szintén növekszik: az Amazon előrejelzése szerint idén 5,8 milliárd dollár értékben értékesítenek ezen a két napon világszerte – míg 2018-ban a becslések szerint ez az érték 3,9 milliárd dollár volt.
A Profitero felméréséből kiderül, hogy az amerikai Prime előfizetők 76 százaléka vásárol az idei leárazási napokon, tavaly a számuk 63 százalék volt, ráadásul 56 százalékuk idén többet tervez költeni, mint tavaly.
A Prime Day már nemcsak egy Amazon ünnep, ugyanis a kutatások szerint mintegy 250 kiskereskedő is a forgalom átalakítására készül ebben a két napban”
– nyilatkozta Taylor Schreiner, az Adobe Digital Insights vezető elemzője.
A Walmart, a Target és a Best Buy is a fekete péntekihez hasonló ajánlatokkal rukkol elő július közepén.
Ráadásul a Prime Day alkalmával a kiskereskedők eladásai is felpörögnek: idén 79 százalékos növekedést várnak, szemben a tavalyi 60 százalékkal. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Steril legyekkel védekezik Amerika a húsfaló parazita ellen – újra leállt a mexikói állatexport
Újra felfüggesztette a mexikói élőállat-importot az Egyesült Államok, miután ismét…
Tovább olvasom >Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >