A Black Friday-val versenyez az Amazon Prime nap
Idén július 15-re és 16-ra esett az amerikai Amazon Prime nap, vagyis az éves leárazás, amely már annyira népszerű, hogy vetekszik a fekete pénteki valamint, a Cyber Monday leárazásokkal is – írja a Business Insider nyomán az origo.
Szakértők szerint az idei ajánlatok ráadásul jobbak, mint a tavalyi leértékelések.
Sőt, a Prime Day-en már 2018-ban az ajánlatok 70 százaléka jobbnak bizonyult, mint a fekete péntekiek.
Az értékesítés szintén növekszik: az Amazon előrejelzése szerint idén 5,8 milliárd dollár értékben értékesítenek ezen a két napon világszerte – míg 2018-ban a becslések szerint ez az érték 3,9 milliárd dollár volt.
A Profitero felméréséből kiderül, hogy az amerikai Prime előfizetők 76 százaléka vásárol az idei leárazási napokon, tavaly a számuk 63 százalék volt, ráadásul 56 százalékuk idén többet tervez költeni, mint tavaly.
A Prime Day már nemcsak egy Amazon ünnep, ugyanis a kutatások szerint mintegy 250 kiskereskedő is a forgalom átalakítására készül ebben a két napban”
– nyilatkozta Taylor Schreiner, az Adobe Digital Insights vezető elemzője.
A Walmart, a Target és a Best Buy is a fekete péntekihez hasonló ajánlatokkal rukkol elő július közepén.
Ráadásul a Prime Day alkalmával a kiskereskedők eladásai is felpörögnek: idén 79 százalékos növekedést várnak, szemben a tavalyi 60 százalékkal. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Hogyan alakul a világgazdaság idén?
Az Egyesült Államok növekedése stabil, Európa és Kína újabb kihívásokkal…
Tovább olvasom >A kereskedelemben is érződik a madárinfluenza hatása
Az Egyesült Államok egyre súlyosabb tojáshiánnyal küzd, mivel a madárinfluenza…
Tovább olvasom >Starbucks: terjeszkedés a Közel-Keleten és Kínában, leépítés Amerikában
A Starbucks ambiciózus terveket jelentett be a következő évekre: évente…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >