Trade magazin > Hírek és cikkek > Események > A Black Friday miatt csökkent a zöldség-gyümölcseladás az Egyesült Királyságban
A Black Friday miatt csökkent a zöldség-gyümölcseladás az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket:
A Nielsen adatai szerint 0,2 %-ra esett vissza a zöldség-gyümölcseladások aránya a decembert megelőző négy hét során, mivel a vásárlók a Black Friday-kínálatra tartogatták pénzüket.
A tavalyi év hasonló időszakában ugyanez az arány 2,3 % volt.
A Black Friday hét alatt a szupermarket-eladások 0,7 %-ra csökkentek.
Kapcsolódó cikkeink
Karácsony 2025: korábban kezdünk, tudatosan költünk, az AI-jal válogatunk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Megvannak az Év Kereskedője 2025 nyertesek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átvették a Fenntarthatóság szimbóluma verseny 2025 díjait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták a 2025-ös Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >