A Black Friday előtt indulnak az akciók az Euronicsnál, erre számít az üzletlánc
A vásárlók Magyarországon is előszeretettel számolnak az ünnepeket megelőző novemberi akciókkal. Mivel a karácsonyi időszak hónapjai az eladások csúcsszezonjának számítanak mind az üzletekben, mind a webshopokban, az Euronics idén nem csak a sok más cég által is megtartott fekete péntekre készül kedvezményekkel. Az áruházlánc már a hónap elején, november 6. és 12. között meghirdeti a Blue Weeket, külön csak erre az időszakra indított promóciókkal, majd sosem látott mértékben és hosszban, egészen a hónap végéig tartja a Black Friday akciókat. A cég most azt is megosztja, mire számít az ünnepi szezon alatt.
Népszerű termékkategóriák
Az Euronicsnál egy átlagos hónap árbevételének közel másfélszerese a novemberi és kétszerese a decemberi forgalom. A korábbi évek tapasztalatai szerint az ünnepre készülő online vásárlók még hamarabb elkezdik a karácsonyi vásárlásokat, a cég webshopjában novemberben leadott rendelések száma még a decemberit is megelőzik.
Ebben az időszakban a fogyasztók kiemelten keresik az IT termékeket, a mobiltelefonokat és az ezekhez kapcsolódó kiegészítőket, valamint a háztartási kisgépeket, azon belül is az automata kávéfőzőket és egyéb kávézáshoz kapcsolódó termékeket. Az idei évben várhatóan ismét slágertermék lesz az airfryer, de az egyéb automata konyhai eszközök is kelendőek lesznek. A nagyobb készülékek terén a szárítógépek esetében számít megnövekedett forgalomra az Euronics.
Felkészülnek az üzletek és a webshop is
„Teljes készültségbe helyezzük magunkat az időszak során. Megnöveltük a termékkészletet: az üzletek és a központi raktárunk is teljesen feltöltve várja, hogy bőséges választékkal fogadhassuk a vásárlóinkat. Emellett növeljük a logisztikai erőforrásokat, így a megrendelések gyorsabban és hatékonyabban teljesülhetnek. Az üzletekben az eladói létszámot úgy alakítjuk ki, hogy a vásárlók a ránk jellemző vevőközpontú kiszolgálással, szakértő tanácsadással találkozhassanak az intenzív forgalom ellenére is”
– nyilatkozta Metykó Tibor marketing és kommunikációs igazgató.
A szezonra felkészülve az Euronics bővítette a házhozszállító partnerek körét. Az MPL által nyújtott, folyamatosan bővülő szolgáltatások mellett már a Dodo is kézbesíti majd a cég termékeit budapesti címekre. Az aznapi kiszállítás szolgáltatás népszerűsége tette indokolttá az új partner bevonását, akinek segítségével kitolható a rendelés leadásának határideje. Az utolsó kilométeres logisztikai szolgáltató a 15 óráig leadott rendeléseket így még adott napon kézbesíti, amivel lényegében duplázható a kiszállított csomagok száma.
Kedvezmények és promóciók
Az Euronics szinte minden termékkategóriában készül jelentős összegű, komoly árukészlettel megtámogatott akciókkal. A Blue Week során a korábban említett húzótermékek – mint az airfryer, a kávéfőző, a telefonok és az IT termékek – mellett a hűtők, a mosó- és szárítógépek és a beépített sütők és főzőlapok terén is lesz leértékelés az üzletláncnál. A Black Friday körüli hetekben további termékkategóriaként a laptopok is bejönnek a képbe, és jelentős árengedmények lesznek a TV-k esetében is, a nagy és a feltörekvő márkák között egyaránt.
Az áruházlánc színvonalában hasonló, de egyéb területeket érintő akciókkal készül decemberben is.
„Más típusú kereslettel találkozunk novemberben és decemberben”
– tette hozzá Metykó Tibor.
„Bár megfigyelhető, hogy az emberek egy része már a karácsonyi ajándékvásárlást is a Black Friday időszakára teszi, ilyenkor sokan mégis saját használatra veszik meg azokat a termékeket, amiket már régóta terveztek beszerezni. A karácsonyt megelőző hetekben viszont már az ajándékvásárlásé lesz a főszerep. Ebben az időszakban további kedvezményekkel készülünk a szépségápolás, a konyhai kisgépek és a játékok terén is.”
Kapcsolódó cikkeink
A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >30 százalékos kedvezmény kell a sikerhez a Black Friday-on
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >