Magazin: A bizonytalan gazdaság átírja a luxuscikk fogalmát
A Forbes magazin cikke szerint már nem elég, ha egy táskán tízezer dolláros árcímke lóg, ha valami garantáltan francia vagy svájci. Hiszen a repülőtéren szinte minden második ember Luis Vuitton vagy Gucci táskával flangál. Az igazán gazdagok között 2008-tól a rejtett luxus a trendi, vagyis az addig oly divatos, méregdrága márkanevek villogtatása helyett a diszkréció lépett érvénybe. Kérésre egyszerű barna papírtasakba teszik a Hermes táskákat is a márkaboltban, a cég jellegzetes, hivalkodó narancssárga szatyrait már csak a fejlődő országokból érkező turisták veszik igénybe. A luxusjellemzők közé bekerült a környezetbarát, organikus jelleg hangsúlyozása is. Sok luxusmárka lejjebb pozicionálta magát az elmúlt három évben, így szélesebb körben elérhetővé váltak. Esetükben a limitált szériák, a sorszámozott különlegességek, a személyre szabott, egyedi, egyetlen variációk maradtak a valódi luxus kategóriájában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >