Magazin: A bizonytalan gazdaság átírja a luxuscikk fogalmát
A Forbes magazin cikke szerint már nem elég, ha egy táskán tízezer dolláros árcímke lóg, ha valami garantáltan francia vagy svájci. Hiszen a repülőtéren szinte minden második ember Luis Vuitton vagy Gucci táskával flangál. Az igazán gazdagok között 2008-tól a rejtett luxus a trendi, vagyis az addig oly divatos, méregdrága márkanevek villogtatása helyett a diszkréció lépett érvénybe. Kérésre egyszerű barna papírtasakba teszik a Hermes táskákat is a márkaboltban, a cég jellegzetes, hivalkodó narancssárga szatyrait már csak a fejlődő országokból érkező turisták veszik igénybe. A luxusjellemzők közé bekerült a környezetbarát, organikus jelleg hangsúlyozása is. Sok luxusmárka lejjebb pozicionálta magát az elmúlt három évben, így szélesebb körben elérhetővé váltak. Esetükben a limitált szériák, a sorszámozott különlegességek, a személyre szabott, egyedi, egyetlen variációk maradtak a valódi luxus kategóriájában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >