Magazin: A bizonytalan gazdaság átírja a luxuscikk fogalmát
A Forbes magazin cikke szerint már nem elég, ha egy táskán tízezer dolláros árcímke lóg, ha valami garantáltan francia vagy svájci. Hiszen a repülőtéren szinte minden második ember Luis Vuitton vagy Gucci táskával flangál. Az igazán gazdagok között 2008-tól a rejtett luxus a trendi, vagyis az addig oly divatos, méregdrága márkanevek villogtatása helyett a diszkréció lépett érvénybe. Kérésre egyszerű barna papírtasakba teszik a Hermes táskákat is a márkaboltban, a cég jellegzetes, hivalkodó narancssárga szatyrait már csak a fejlődő országokból érkező turisták veszik igénybe. A luxusjellemzők közé bekerült a környezetbarát, organikus jelleg hangsúlyozása is. Sok luxusmárka lejjebb pozicionálta magát az elmúlt három évben, így szélesebb körben elérhetővé váltak. Esetükben a limitált szériák, a sorszámozott különlegességek, a személyre szabott, egyedi, egyetlen variációk maradtak a valódi luxus kategóriájában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júniusban lassult a termelői árak éves csökkenése Németországban
Németországban a termelői árak 1,6 százalékkal csökkentek júniusban az egy…
Tovább olvasom >Erősebb félévet zártak a vidéki szálláshelyek, mint tavaly
A turizmus 2023-ban vett lendülete továbbra is érezteti hatását. A…
Tovább olvasom >Már minden Auchan-áruházban lehet muncholni
Május elejétől már minden Auchanban az eredeti árhoz képest akár…
Tovább olvasom >