A Bimbo és a PepsiCo a legetikusabb vállalatok listáján
Az Etisphere Institute a Grupo Bimbo de CV-t, az Ingrediont és a PepsiCot választotta 136 vállalat közül a három legetikusabb üzleti gyakorlatot követőnek 2024-ben.
Az Ethisphere 2007 óta állítja össze azon vállalatok listáját, amelyek számos olyan programon keresztül kötelezték el magukat az etika és az integritás mellett, amelyek pozitívan hatnak az alkalmazottakra, a közösségekre és a tágabb értelemben vett érintettekre, valamint hozzájárulnak a fenntartható, hosszú távú üzleti növekedéshez. A lista összeállításához az Ethisphere az Ethics Quotient néven ismert, átfogó kérdőívet használja, amelyben a vállalatoknak több mint 240 különböző ponton kell számot adniuk etikai kultúrájukról, ESG-gyakorlatukról, etikai és megfelelőségi programjukról, valamint sokszínűségre, méltányosságra és befogadásra irányuló erőfeszítéseikről.
A mexikóvárosi székhelyű Bimbo élelmiszeripari vállalat már nyolcadik éve szerepel a listán.
– Számunkra ez az elismerés minden egyes munkatársunk elkötelezettségét jelenti, akik hitünkkel összhangban a harmónia olyan terét építik, ahol a jóllét és az átláthatóság vezérli minden döntésünket – mondta Ignacio Stepancic, a Grupo Bimbo jogszabályi megfelelőségért felelős globális vezetője. – Hálásak vagyunk ezért az elismerésért. Az etika túlmutat a szavakon, mert azon a töretlen elkötelezettségen alapul, hogy a helyes dolgokat tegyük és mondjuk.
Az Ingredion Inc. a tizedik egymást követő évben kapta meg az elismerést.
– Megtiszteltetés számunkra, hogy az Ethisphere ismét a világ egyik legetikusabb vállalataként ismer el minket – mondta James P. Zallie, az Ingredion elnök-vezérigazgatója. – Ez a díj tükrözi, milyen mélyen elkötelezettek teamjeink világszerte az integráns vezetés és az etika szervezeten belüli előtérbe helyezése mellett. Egy olyan értékalapú kultúra fenntartásán dolgozunk, amely magában foglalja a legmagasabb etikai és integritási normákat és amely az érintettekért való mindennapi munkálkodásunkat vezérli.
A PepsiCo, Inc. a 18. egymást követő évben szerepel a listán, míg a Kellanova (Battle Creek, Mich.) erőfeszítései idén a 16. alkalommal kerültek elismerésre. Az idei Ethisphere-lista élelmiszer és ital kategóriájában elismerésre érdemesnek bizonyult a The Hershey Co, az ADM és a Charoen Pokphand Group Co., Ltd. is.
Food Business News
Kapcsolódó cikkeink
Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >