A Bertolli eladása javított az Unilever eredményén
Az előzetes várakozásokkal ellentétben 1,2 milliárd euróra nőtt az Unilever adózott eredménye a negyedik negyedévben. A több mint 50 százalékos bővülés egy az egyben a Bertolli 630 millió eurós értékesítése miatt következett be.
A bevétel összehasonlítható
alapon 7,3 százalékkal, a folytatódó
tevékenységekből 3 százalékkal nőtt,
10,15 milliárd euróra a tavalyi év utolsó
három hónapjában. A bevételt javította,
hogy az eladások mennyiségi visszaesését,
illetve a nyersanyagok drágulását ellensúlyozták
az áremelések.
A tavalyi évben a társaság
forgalma 40,5 milliárd eurót volt, a cég adózott
eredménye 5,3 milliárd euró.
Az Unilever minden szegmensben növelni
tudta bevételeit, az élelmiszer kategóriában
6-8, a kozmetikai termékek esetében 7, a háztartási
vegyiáruk szekcióban 10 százalékos volt a
bővülés.
A társaság a bizonytalan
gazdasági kilátásokra hivatkozva nem adott ki
előrejelzést az idei évre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Fagykár fenyegeti a Nutellát: drasztikusan drágul a török mogyoró
Súlyos tavaszi fagyok sújtották Törökországot, a világ legnagyobb mogyorótermelőjét, ami…
Tovább olvasom >