A Bertolli eladása javított az Unilever eredményén
Az előzetes várakozásokkal ellentétben 1,2 milliárd euróra nőtt az Unilever adózott eredménye a negyedik negyedévben. A több mint 50 százalékos bővülés egy az egyben a Bertolli 630 millió eurós értékesítése miatt következett be.
A bevétel összehasonlítható
alapon 7,3 százalékkal, a folytatódó
tevékenységekből 3 százalékkal nőtt,
10,15 milliárd euróra a tavalyi év utolsó
három hónapjában. A bevételt javította,
hogy az eladások mennyiségi visszaesését,
illetve a nyersanyagok drágulását ellensúlyozták
az áremelések.
A tavalyi évben a társaság
forgalma 40,5 milliárd eurót volt, a cég adózott
eredménye 5,3 milliárd euró.
Az Unilever minden szegmensben növelni
tudta bevételeit, az élelmiszer kategóriában
6-8, a kozmetikai termékek esetében 7, a háztartási
vegyiáruk szekcióban 10 százalékos volt a
bővülés.
A társaság a bizonytalan
gazdasági kilátásokra hivatkozva nem adott ki
előrejelzést az idei évre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >