A Benefit Cosmeticsszel társul a Marks & Spencer
Együttműködésre lépett a Marks & Spencer a Benefit Cosmeticsszel, melynek keretében az üzletlánc a márka termékeit egyesült királyságbeli boltjaiban és online is kínálja a tervek szerint idén ősztől. Öt M&S üzletben külön Benefit Cosmetics pult is helyet kap, ahol szépségápolási szakemberek segítik a vásárlókat, másik tíz üzletben pedig külön Benefit Cosmetics állványon kínálják a több mint 200 terméket.
A tavalyi évben az M&S Clothing&Home vásárlóinak 15 százaléka vásárolt szépségápolási termékeket, és e trend további növekedést generálhat a kategóriákon átnyúló vásárlást ösztönző különböző kezdeményezéseken és hűségprogramokon keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Együttműködésre lépett a Heineken az Ellen MacArthur Alapítvánnyal
Az újrahasználható csomagolások széles körű elterjedésének elősegítése végett csatlakozott az…
Tovább olvasom >Stratégiai megállapodást kötött a Temu és a DHL
Stratégiai együttműködést jelentett be a kínai PDD Holdings tulajdonában álló…
Tovább olvasom >Magyarország és a FAO új alapokra helyezi együttműködését
A magyar kormány és az ENSZ Élelmezési és Mezőgazdasági Szervezete…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >