A Benefit Cosmeticsszel társul a Marks & Spencer
Együttműködésre lépett a Marks & Spencer a Benefit Cosmeticsszel, melynek keretében az üzletlánc a márka termékeit egyesült királyságbeli boltjaiban és online is kínálja a tervek szerint idén ősztől. Öt M&S üzletben külön Benefit Cosmetics pult is helyet kap, ahol szépségápolási szakemberek segítik a vásárlókat, másik tíz üzletben pedig külön Benefit Cosmetics állványon kínálják a több mint 200 terméket.
A tavalyi évben az M&S Clothing&Home vásárlóinak 15 százaléka vásárolt szépségápolási termékeket, és e trend további növekedést generálhat a kategóriákon átnyúló vásárlást ösztönző különböző kezdeményezéseken és hűségprogramokon keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Közösen fejleszt személyre szabott szépségápolási megoldásokat a Rakuten és a L’Oréal Japan
A partnerség a minél személyre szabottabb szépségápolási megoldások érdekében a…
Tovább olvasom >Szorosabbra fűzi az együttműködését a NAK és a Magyar Jogász Egylet
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) elnöke, Papp Zsolt György bemutatkozó…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >