A Benefit Cosmeticsszel társul a Marks & Spencer
Együttműködésre lépett a Marks & Spencer a Benefit Cosmeticsszel, melynek keretében az üzletlánc a márka termékeit egyesült királyságbeli boltjaiban és online is kínálja a tervek szerint idén ősztől. Öt M&S üzletben külön Benefit Cosmetics pult is helyet kap, ahol szépségápolási szakemberek segítik a vásárlókat, másik tíz üzletben pedig külön Benefit Cosmetics állványon kínálják a több mint 200 terméket.
A tavalyi évben az M&S Clothing&Home vásárlóinak 15 százaléka vásárolt szépségápolási termékeket, és e trend további növekedést generálhat a kategóriákon átnyúló vásárlást ösztönző különböző kezdeményezéseken és hűségprogramokon keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Új üdítő a Fornetti kínálatában: megállapodás a Sparkly márkával
Szeptembertől közel 200 Fornetti üzlet kínálatában megjelent a WhisperTon által…
Tovább olvasom >Limitált kiadású italt dob piacra a Coca-Cola az Oreóval együttműködve
A Coca-Cola az Oreóval összefogva vezet be a piacra új…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését a Groupe Casino a TotalEnergies-szel Franciaországban
A Groupe Casino 2024. október 1-jei hatállyal öt évvel meghosszabbította…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >