A belvárosban is megjelent a Penny
A Penny Market egy, a németországi Rewe-csoporthoz tartozó diszkontáruházlánc, amely jelenleg mintegy 3000 üzletet működtet Európa-szerte. Az áruházlánc első magyarországi üzletét 1996. június 6-án nyitotta, azóta a boltszáma megközelítette a 200-at.
A REWE International AG az előző pénzügyi évben 3,59 százalékkal növelte árbevételét, 13,21 milliárd euróra. Ebből a 6 országban (Olaszország, Ausztria, Magyarország, Csehország, Románia és Bulgária) jelen lévő Penny diszkontlánc összesített árbevétele 3,1 százalékkal, 4 milliárd euróra nőtt, olvasható a Rewe-csoport honlapján.
A Penny diszkontok tavaly óta Európa-szerte átépülnek, egy új boltkoncepciót valósít meg a Rewe. Erősítik a Penny márkát, és bővítik a saját márkás választékot. A tavalyi 1444 után idén
440 bolt átépítésével számolnak.
Magyarországon a Penny választéka 1400 cikkelem körül mozog. Új fejlemény, hogy tavaly – a kényelmi boltok erősödésére válaszul – már a belvárosban is nyitott üzletet az eddig csak a lakótelepeken, külvárosokban jelen lévő lánc. A honlapján kihangsúlyozza, hogy saját márkás termékeinek 60 százaléka Magyarországon készül, és üzleteikbe minden nap friss zöldség-gyümölcs, hús- és pékáru érkezik.
Az Étkezési, a Gyermekvédelmi, az Iskolai és az Ajándék Erzsébet-utalvánnyal történő fizetés 2013. szeptember 12-től vált lehetővé az ország valamennyi Penny Market áruházában.
Az idei év az eddiginél erőteljesebb terjeszkedésüket vetíti előre. A Penny Market Kft. 2014 szeptemberében ugyanis elindítja duális boltvezetőképzését. A képzési program célja, hogy a magas szakmai színvonalon képzett diákok a Penny szakmai igényeinek megfelelő elméleti és gyakorlati tudással rendelkezzenek. A teljes képzés ideje alatt (amelynek lezárásaként a hallgatók OKJ-s szakképesítést szereznek) 20 százalék az elméleti és 80 százalék a gyakorlati képzés aránya. A Penny azt is vállalja, hogy a sikeres vizsga után a résztvevőknek álláslehetőséget biztosít
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >