A Beiersdorfé lehet az amerikai Chantecaille szépségápolási márka
Megállapodott a Beiersdorf AG a Chantecaille szépségápolási márka felvásárlásáról. A megállapodás a tranzakció értékét 590–690 millió dollárra taksálja. A vállalat továbbra is külön irányítás alatt áll majd a Beierdsdorf Csoport kiegészítő márkájaként. Az ügylet versenyjogi jóváhagyásra vár, és várhatóan 2022 első negyedévében zárul le.
A Beiersdorf a felvásárlással bővíti portfólióját, és tovább szilárdítja pozícióját, különösen az Egyesült Államokban, Kínában és Koreában, melyekre a cég C.A.R.E.+ stratégiájában fókuszál.
Kapcsolódó cikkeink
Lezárult a stratégiai felvásárlás: az Eisberg Hungary Kft. mostantól a Green Factory tagja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A szépség mögötti stratégia: Rossmann Beauty Expo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Keurig Dr Pepper a holland JDE Peet’s új tulajdonosa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zuhannak a kávé-árak, nálunk is olcsóbb lehet?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MMSZ Green Club – kihelyezett ülés a Danone-nál: Fenntartható működés a gyakorlatban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsabban, zöldebben, okosabban – Ez ma az FMCG-szállítmányozás minimuma
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >