A Beiersdorfé lehet az amerikai Chantecaille szépségápolási márka
Megállapodott a Beiersdorf AG a Chantecaille szépségápolási márka felvásárlásáról. A megállapodás a tranzakció értékét 590–690 millió dollárra taksálja. A vállalat továbbra is külön irányítás alatt áll majd a Beierdsdorf Csoport kiegészítő márkájaként. Az ügylet versenyjogi jóváhagyásra vár, és várhatóan 2022 első negyedévében zárul le.
A Beiersdorf a felvásárlással bővíti portfólióját, és tovább szilárdítja pozícióját, különösen az Egyesült Államokban, Kínában és Koreában, melyekre a cég C.A.R.E.+ stratégiájában fókuszál.
Kapcsolódó cikkeink
Klímasemlegességet céloz a Beiersdorf 2045-re
A bőrápolási termékeket gyártó Beiersdorf bejelentette, hogy célja a klímasemlegesség…
Tovább olvasom >Vásárlási élmény és társadalmi felelősségvállalás: Mesterséges intelligencia a szépségiparban
Minden iparágban gőzerővel robognak a mesterséges intelligencia alapú fejlesztések, és…
Tovább olvasom >Eladja észak-amerikai joghurt üzletágát a General Mills
A General Mills, Inc. észak-amerikai joghurt üzletágát a francia Lactalis…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >