A Beiersdorfé lehet az amerikai Chantecaille szépségápolási márka
Megállapodott a Beiersdorf AG a Chantecaille szépségápolási márka felvásárlásáról. A megállapodás a tranzakció értékét 590–690 millió dollárra taksálja. A vállalat továbbra is külön irányítás alatt áll majd a Beierdsdorf Csoport kiegészítő márkájaként. Az ügylet versenyjogi jóváhagyásra vár, és várhatóan 2022 első negyedévében zárul le.
A Beiersdorf a felvásárlással bővíti portfólióját, és tovább szilárdítja pozícióját, különösen az Egyesült Államokban, Kínában és Koreában, melyekre a cég C.A.R.E.+ stratégiájában fókuszál.
Kapcsolódó cikkeink
Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >