A Beiersdorfé lehet az amerikai Chantecaille szépségápolási márka
Megállapodott a Beiersdorf AG a Chantecaille szépségápolási márka felvásárlásáról. A megállapodás a tranzakció értékét 590–690 millió dollárra taksálja. A vállalat továbbra is külön irányítás alatt áll majd a Beierdsdorf Csoport kiegészítő márkájaként. Az ügylet versenyjogi jóváhagyásra vár, és várhatóan 2022 első negyedévében zárul le.
A Beiersdorf a felvásárlással bővíti portfólióját, és tovább szilárdítja pozícióját, különösen az Egyesült Államokban, Kínában és Koreában, melyekre a cég C.A.R.E.+ stratégiájában fókuszál.
Kapcsolódó cikkeink
Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >Szép bőrre hangolva
Az arcápolási piac lendületét sem az inflációs környezet, sem a…
Tovább olvasom >Euromonitor International 2025: A szépségipar fő trendjei
A szépségápolási és személyes higiéniai piac dinamikus növekedést mutat, amelyet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Évszázados kaland életre keltve – 20. évfordulóját ünnepli idén az Unicum Ház
20 évvel ezelőtt nyitotta meg kapuit az Unicum Ház, amely…
Tovább olvasom >Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >30 kategóriában ezer háztartási termékre lesz érvényes az árréscsökkentés
Harminc kategóriában mintegy ezer háztartási termékre lesz érvényes az árréscsökkentés…
Tovább olvasom >