A Beiersdorfé a Bayer Coppertone márkája
A Beiersdorf 550 millió dollárért vásárolja meg a Bayertől az Egyesült Államokban a piacon elsőként megjelent, 1944-ben alapított fényvédő márkát, a Coppertone-t. Az akvizíció révén a Beiersdorf belép a fényvédő termékek világszerte legnagyobb piacára. A Coppertone lesz az ötödik brand a Beiersdorf bőrápoló portfóliójában a Nivea, az Eucerin, az Aquaphor és a La Prairie mellett.
A tranzakció jól jelzi a Beiersdorf új stratégiájában lefektetett elkötelezettségét a versenyképesség, fenntartható növekedés és a bőrápolásba eszközölt befektetés mellett. A vállalat tevékenységének középpontjában a bőrápolás áll – annak pedig immár több mint 60 éve egyik lényeges pillére a fényvédelem.
A tranzakció várhatóan 2019 harmadik negyedévében zárul le.
Kapcsolódó cikkeink
Klímasemlegességet céloz a Beiersdorf 2045-re
A bőrápolási termékeket gyártó Beiersdorf bejelentette, hogy célja a klímasemlegesség…
Tovább olvasom >Jól boldogul a Beiersdorf a Niveának köszönhetően
Komoly növekedésbe lendült a Nivea az év első felében, ami…
Tovább olvasom >A Rubedo Life Sciences-szel együttműködésben fejleszt anti-ageing megoldást a Beiersdorf
Több éves együttműködésbe kezd a Beiersdorf a Rubedo Life Sciences-szel,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >