A Beiersdorfé a Bayer Coppertone márkája
A Beiersdorf 550 millió dollárért vásárolja meg a Bayertől az Egyesült Államokban a piacon elsőként megjelent, 1944-ben alapított fényvédő márkát, a Coppertone-t. Az akvizíció révén a Beiersdorf belép a fényvédő termékek világszerte legnagyobb piacára. A Coppertone lesz az ötödik brand a Beiersdorf bőrápoló portfóliójában a Nivea, az Eucerin, az Aquaphor és a La Prairie mellett.
A tranzakció jól jelzi a Beiersdorf új stratégiájában lefektetett elkötelezettségét a versenyképesség, fenntartható növekedés és a bőrápolásba eszközölt befektetés mellett. A vállalat tevékenységének középpontjában a bőrápolás áll – annak pedig immár több mint 60 éve egyik lényeges pillére a fényvédelem.
A tranzakció várhatóan 2019 harmadik negyedévében zárul le.
Kapcsolódó cikkeink
300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >Elindult a TikTok Shop Németországban – a Beiersdorf már használja is
A világhírű Nivea márka gyártója, a Beiersdorf az elsők között…
Tovább olvasom >Klímasemlegességet céloz a Beiersdorf 2045-re
A bőrápolási termékeket gyártó Beiersdorf bejelentette, hogy célja a klímasemlegesség…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
Több ezer rászoruló gyermeket, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat esélyteremtő gyermekprogramjainak intézményeit,…
Tovább olvasom >