A bébiétel a legnépszerűbb különleges élemiszeripari termék
2006 és 2008 között a bébiétel-ipar növekedett a legjelentősebb mértékben az amerikai Különleges Élelmiszeripari Termékek Nemzeti Szövetsége szerint.
Az áruházláncok 58 millió dolláros eladást produkáltak az Egyesült Államokban (a Wal-Mart és a Trader's Joe kivételével), ami 69 százalékos növekedést jelent 2006-hoz képest – közölte a Különleges Élelmiszeripari Termékek Nemzeti Szövetsége, az NASFT. „Az emberek nem sajnálják a pénzt a bébiételekre, és a különleges termékeket keresik” – reagált Ron Tanner, az NASFT elnöke. Elmondta, hogy a szülőknek fontos, hogy természetes alapanyagokból készült, tartósítószereket nem tartalmazó, tápértékekben gazdag ételt vegyenek gyermeküknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >