A bébiétel a legnépszerűbb különleges élemiszeripari termék
2006 és 2008 között a bébiétel-ipar növekedett a legjelentősebb mértékben az amerikai Különleges Élelmiszeripari Termékek Nemzeti Szövetsége szerint.
Az áruházláncok 58 millió dolláros eladást produkáltak az Egyesült Államokban (a Wal-Mart és a Trader's Joe kivételével), ami 69 százalékos növekedést jelent 2006-hoz képest – közölte a Különleges Élelmiszeripari Termékek Nemzeti Szövetsége, az NASFT. „Az emberek nem sajnálják a pénzt a bébiételekre, és a különleges termékeket keresik” – reagált Ron Tanner, az NASFT elnöke. Elmondta, hogy a szülőknek fontos, hogy természetes alapanyagokból készült, tartósítószereket nem tartalmazó, tápértékekben gazdag ételt vegyenek gyermeküknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Marika hazatér
A magyarországi Ír Nagykövetség a Szent Patrik-napot március 17-én a…
Tovább olvasom >Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >