A bébiétel a legnépszerűbb különleges élemiszeripari termék
2006 és 2008 között a bébiétel-ipar növekedett a legjelentősebb mértékben az amerikai Különleges Élelmiszeripari Termékek Nemzeti Szövetsége szerint.
Az áruházláncok 58 millió dolláros eladást produkáltak az Egyesült Államokban (a Wal-Mart és a Trader's Joe kivételével), ami 69 százalékos növekedést jelent 2006-hoz képest – közölte a Különleges Élelmiszeripari Termékek Nemzeti Szövetsége, az NASFT. „Az emberek nem sajnálják a pénzt a bébiételekre, és a különleges termékeket keresik” – reagált Ron Tanner, az NASFT elnöke. Elmondta, hogy a szülőknek fontos, hogy természetes alapanyagokból készült, tartósítószereket nem tartalmazó, tápértékekben gazdag ételt vegyenek gyermeküknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >Ausztriában lassult az infláció júniusban
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >