A bébiétel a legnépszerűbb különleges élemiszeripari termék
2006 és 2008 között a bébiétel-ipar növekedett a legjelentősebb mértékben az amerikai Különleges Élelmiszeripari Termékek Nemzeti Szövetsége szerint.
Az áruházláncok 58 millió dolláros eladást produkáltak az Egyesült Államokban (a Wal-Mart és a Trader's Joe kivételével), ami 69 százalékos növekedést jelent 2006-hoz képest – közölte a Különleges Élelmiszeripari Termékek Nemzeti Szövetsége, az NASFT. „Az emberek nem sajnálják a pénzt a bébiételekre, és a különleges termékeket keresik” – reagált Ron Tanner, az NASFT elnöke. Elmondta, hogy a szülőknek fontos, hogy természetes alapanyagokból készült, tartósítószereket nem tartalmazó, tápértékekben gazdag ételt vegyenek gyermeküknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >