A bébiétel a legnépszerűbb különleges élemiszeripari termék
2006 és 2008 között a bébiétel-ipar növekedett a legjelentősebb mértékben az amerikai Különleges Élelmiszeripari Termékek Nemzeti Szövetsége szerint.
Az áruházláncok 58 millió dolláros eladást produkáltak az Egyesült Államokban (a Wal-Mart és a Trader's Joe kivételével), ami 69 százalékos növekedést jelent 2006-hoz képest – közölte a Különleges Élelmiszeripari Termékek Nemzeti Szövetsége, az NASFT. „Az emberek nem sajnálják a pénzt a bébiételekre, és a különleges termékeket keresik” – reagált Ron Tanner, az NASFT elnöke. Elmondta, hogy a szülőknek fontos, hogy természetes alapanyagokból készült, tartósítószereket nem tartalmazó, tápértékekben gazdag ételt vegyenek gyermeküknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >