A baromfi és sertés frisshúsok kizárólag magyar beszállítóktól érkeznek a Lidl-be
A Lidl Magyarország állandó kínálatában szereplő baromfi és sertés frisshúsok 100%-a magyar beszállítóktól érkezik, amely amellett, hogy magas minőséget és biztonságot jelent a vásárlók számára, a magyar termelők és a hazai gazdaság támogatása szempontjából is fontos tényező. A széles szortimentben a standard termékkínálaton túl a prémium minőséget képviselő termékek egyaránt elérhetőek.
A Lidl folyamatosan fejleszti frisshús kínálatát, melynek egyik kiemelkedően fontos pillérét a baromfi- és sertéshúsok alkotják. A széles választék mellett elsődleges a termékek hazai származása, valamint az, hogy a vásárlók kedvező ár-érték arányban kiváló minőségű húsokat vásárolhassanak. Ennek köszönhetően immár rendkívül gazdag, kizárólag hazai baromfi és sertés frisshúskínálattal rendelkezik a diszkontlánc.
Az áruházlánc összesen 41 baromfi terméket kínál, melyek között egyre növekvő számban találhatóak meg a GMO mentes termékek is, míg sertéshúsból összesen 25 különböző árucikk érhető el.
„Vállalatunk folyamatosan törekszik arra, hogy minél több magyar terméket kínáljon és ezáltal a magyar gazdák és a hazai gazdaság partnereként lépjen fel. Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a Lidl a magyar beszállítókért programjának köszönhetően az állandó kínálatunkban szereplő baromfi és sertés frisshúsok 100 százaléka magyar beszállítóktól érkezik. A magyar családoknak ez garancia a frissességre, a minőségre és a fenntarthatóságra, míg a beszállítóinknak stabilitást és folyamatos bevételi forrást jelent”
– mondta Tőzsér Judit vállalati kommunikációs vezető.
A vállalat munkatársai nagy hangsúlyt fektetnek nem csak a kínálat kialakítására, de a termékek folyamatos, szigorú minőségellenőrzésére is. Szintén szigorú szabályok vonatkoznak a szállításra és a tárolásra, amelyek lehetővé teszik a friss, biztonságos és kiváló minőségű termékek forgalmazását.
A hazai értékesítésen túl a Lidl Magyarország határokon átívelő lehetőséget is biztosít partnerei számára. A vállat az elmúlt 12 hónap során közel 4,2 milliárd Forint értékben exportált baromfi frisshúst 12 európai országba. A kiváló minőségű friss magyar baromfi iránt az évről évre növekvő kereslet eredményeként immár 38 féle termék érhető el az exportországok Lidl áruházainak polcain.
Kapcsolódó cikkeink
Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >Jutalomfalatok
Nassolni mindig is szerettünk, de önmagunk kényeztetése jó falatokkal a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >