A baromfi és sertés frisshúsok kizárólag magyar beszállítóktól érkeznek a Lidl-be
A Lidl Magyarország állandó kínálatában szereplő baromfi és sertés frisshúsok 100%-a magyar beszállítóktól érkezik, amely amellett, hogy magas minőséget és biztonságot jelent a vásárlók számára, a magyar termelők és a hazai gazdaság támogatása szempontjából is fontos tényező. A széles szortimentben a standard termékkínálaton túl a prémium minőséget képviselő termékek egyaránt elérhetőek.
A Lidl folyamatosan fejleszti frisshús kínálatát, melynek egyik kiemelkedően fontos pillérét a baromfi- és sertéshúsok alkotják. A széles választék mellett elsődleges a termékek hazai származása, valamint az, hogy a vásárlók kedvező ár-érték arányban kiváló minőségű húsokat vásárolhassanak. Ennek köszönhetően immár rendkívül gazdag, kizárólag hazai baromfi és sertés frisshúskínálattal rendelkezik a diszkontlánc.
Az áruházlánc összesen 41 baromfi terméket kínál, melyek között egyre növekvő számban találhatóak meg a GMO mentes termékek is, míg sertéshúsból összesen 25 különböző árucikk érhető el.
„Vállalatunk folyamatosan törekszik arra, hogy minél több magyar terméket kínáljon és ezáltal a magyar gazdák és a hazai gazdaság partnereként lépjen fel. Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a Lidl a magyar beszállítókért programjának köszönhetően az állandó kínálatunkban szereplő baromfi és sertés frisshúsok 100 százaléka magyar beszállítóktól érkezik. A magyar családoknak ez garancia a frissességre, a minőségre és a fenntarthatóságra, míg a beszállítóinknak stabilitást és folyamatos bevételi forrást jelent”
– mondta Tőzsér Judit vállalati kommunikációs vezető.
A vállalat munkatársai nagy hangsúlyt fektetnek nem csak a kínálat kialakítására, de a termékek folyamatos, szigorú minőségellenőrzésére is. Szintén szigorú szabályok vonatkoznak a szállításra és a tárolásra, amelyek lehetővé teszik a friss, biztonságos és kiváló minőségű termékek forgalmazását.
A hazai értékesítésen túl a Lidl Magyarország határokon átívelő lehetőséget is biztosít partnerei számára. A vállat az elmúlt 12 hónap során közel 4,2 milliárd Forint értékben exportált baromfi frisshúst 12 európai országba. A kiváló minőségű friss magyar baromfi iránt az évről évre növekvő kereslet eredményeként immár 38 féle termék érhető el az exportországok Lidl áruházainak polcain.
Kapcsolódó cikkeink
Karácsony előtt még tíz új üzletet nyit a Lidl az Egyesült Királyságban
Hálózatbővítési programot jelentett be a Lidl az Egyesült Királyságban, melynek…
Tovább olvasom >Ismét menhelyi állatok élelmezését segíti a Lidl
Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 13. Telitálka kampánya, melyet az…
Tovább olvasom >Állatjólét terén Németországban az ALDI Süd és a Kaufland jár az élen
Állatjóléti törekvések terén a német élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül az ALDI…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >