A Barilláé a brit frisstészta-gyártó Pasta Evangelists
BLU1877 nevű vállalkozásán keresztül többségi részesedést szerzett a Barilla a brit Pasta Evangelistsben, amivel újra belépett a frisstészta-piacra, és tovább erősítette digitális választékát az élelmiszer- és ital-házhozszállítás iránti, pandémia miatt fellendült kereslet idején. Az ügylet pénzügyi adatait a felek nem hozták nyilvánosságra, de az ügyhöz közeli források szerint a Barilla 40 millió fontot fizet.
A 2016-ban alapított Pasta Evangelists közvetlenül a fogyasztóknak szállít ki friss tésztát dobozban. Saját weboldalán kívül az Ocadon, az Amazonon, a Marks&Spenceren keresztül és a Harrods Food Hallban értékesít. A megállapodás értelmében a Pasta Evangelists önálló egységként működik tovább, míg a Barilla Londonban digitális hubot kíván létrehozni, amely integrált módon működne együtt a pármai központtal.
Kapcsolódó cikkeink
Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >Ocado: a közösségi média pörgeti a fehérjedús élelmiszerek iránti keresletet
A közösségi média trendek és a fogyasztók ultrafeldolgozott élelmiszerektől való…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >