A Barilláé a brit frisstészta-gyártó Pasta Evangelists
BLU1877 nevű vállalkozásán keresztül többségi részesedést szerzett a Barilla a brit Pasta Evangelistsben, amivel újra belépett a frisstészta-piacra, és tovább erősítette digitális választékát az élelmiszer- és ital-házhozszállítás iránti, pandémia miatt fellendült kereslet idején. Az ügylet pénzügyi adatait a felek nem hozták nyilvánosságra, de az ügyhöz közeli források szerint a Barilla 40 millió fontot fizet.
A 2016-ban alapított Pasta Evangelists közvetlenül a fogyasztóknak szállít ki friss tésztát dobozban. Saját weboldalán kívül az Ocadon, az Amazonon, a Marks&Spenceren keresztül és a Harrods Food Hallban értékesít. A megállapodás értelmében a Pasta Evangelists önálló egységként működik tovább, míg a Barilla Londonban digitális hubot kíván létrehozni, amely integrált módon működne együtt a pármai központtal.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >