A Barilláé a brit frisstészta-gyártó Pasta Evangelists
BLU1877 nevű vállalkozásán keresztül többségi részesedést szerzett a Barilla a brit Pasta Evangelistsben, amivel újra belépett a frisstészta-piacra, és tovább erősítette digitális választékát az élelmiszer- és ital-házhozszállítás iránti, pandémia miatt fellendült kereslet idején. Az ügylet pénzügyi adatait a felek nem hozták nyilvánosságra, de az ügyhöz közeli források szerint a Barilla 40 millió fontot fizet.
A 2016-ban alapított Pasta Evangelists közvetlenül a fogyasztóknak szállít ki friss tésztát dobozban. Saját weboldalán kívül az Ocadon, az Amazonon, a Marks&Spenceren keresztül és a Harrods Food Hallban értékesít. A megállapodás értelmében a Pasta Evangelists önálló egységként működik tovább, míg a Barilla Londonban digitális hubot kíván létrehozni, amely integrált módon működne együtt a pármai központtal.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
DélKerTÉSZ: Rekordmennyiségű magyar zöldség került a boltláncokba
Rekordmennyiségű magyar zöldséget juttatott el a belföldi áruházláncokba a DélKerTÉSZ…
Tovább olvasom >A Baltikumban terjeszkedik az Anora Group
A prémium borokat és szeszes italokat gyártó Anora Group baltikumi…
Tovább olvasom >3,7%-kal emelkedtek az árak novemberben
Az októberi 3,2%-os év/év alapú áremelkedést követően novemberben 3,7%-kal nőttek átlagosan…
Tovább olvasom >