A barátságot ünnepli a Peroni legelső karácsonyi reklámjában
A Peroni Nastro Azzurro olasz sörmárka elindította első ünnepi reklámkampányát, amely arra ösztönzi a vásárlókat, hogy „éljenek meg minden pillanatot, egész évben”.
Az UNBOUND kreatív ügynökség által kidolgozott kampány élén egy 30 másodperces szpot áll, amely a Peroni Nastro Azzurro közös „ajándékát” ünnepli idén karácsonykor.
A BAFTA-díjas rendező, Tom Green által gyönyörűen forgatott filmben a főhős, Nino komoly küldetésbe kezd, hogy a nagy hidegben kiássa a szeretett, ám hóborította helyi bárt Torino belvárosában, majd ott elfogyasszon egy frissítő italt.
A márka legelső téli marketingkampányával kívánja megragadni a lehetőséget arra, hogy a prémium sört az ünnepi asztalokra helyezze és egy szívet melengető, érzelmekkel teli elbeszéléssel összehozza az embereket.
A kampány mostantól a mozikban, országszerte out-of-home, sőt, decembertől még a londoni buszokon is megjelenik.
Az UNBOUND kreatív partnere, Elspeth Lynn hozzátette:
– A Peroni Nastro Azzurro novemberben is ugyanolyan ízű, mint júliusban. Így nem is kérdés, hogy a fogyasztókat érdemes arra emlékeztetnünk, hogy egész évben élvezzék az olasz ízeket.
– Ez a történet hőse, bármilyen csatornán is jelenjen meg, amely megmutatja, miként lehet összehozni az embereket, és valóban megélni minden pillanatot. Még télen is.
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >