A barátságot ünnepli a Peroni legelső karácsonyi reklámjában
A Peroni Nastro Azzurro olasz sörmárka elindította első ünnepi reklámkampányát, amely arra ösztönzi a vásárlókat, hogy „éljenek meg minden pillanatot, egész évben”.
Az UNBOUND kreatív ügynökség által kidolgozott kampány élén egy 30 másodperces szpot áll, amely a Peroni Nastro Azzurro közös „ajándékát” ünnepli idén karácsonykor.
A BAFTA-díjas rendező, Tom Green által gyönyörűen forgatott filmben a főhős, Nino komoly küldetésbe kezd, hogy a nagy hidegben kiássa a szeretett, ám hóborította helyi bárt Torino belvárosában, majd ott elfogyasszon egy frissítő italt.
A márka legelső téli marketingkampányával kívánja megragadni a lehetőséget arra, hogy a prémium sört az ünnepi asztalokra helyezze és egy szívet melengető, érzelmekkel teli elbeszéléssel összehozza az embereket.
A kampány mostantól a mozikban, országszerte out-of-home, sőt, decembertől még a londoni buszokon is megjelenik.
Az UNBOUND kreatív partnere, Elspeth Lynn hozzátette:
– A Peroni Nastro Azzurro novemberben is ugyanolyan ízű, mint júliusban. Így nem is kérdés, hogy a fogyasztókat érdemes arra emlékeztetnünk, hogy egész évben élvezzék az olasz ízeket.
– Ez a történet hőse, bármilyen csatornán is jelenjen meg, amely megmutatja, miként lehet összehozni az embereket, és valóban megélni minden pillanatot. Még télen is.
Kapcsolódó cikkeink
Különleges kampánnyal lép második évébe a a Peroni Nastro Azzurro 0,0% és a Scuderia Ferrari HP globális partnersége
Az olasz szenvedély és stílus jegyében ünnepli a Peroni Nastro…
Tovább olvasom >Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >