A barátságot ünnepli a Peroni legelső karácsonyi reklámjában
A Peroni Nastro Azzurro olasz sörmárka elindította első ünnepi reklámkampányát, amely arra ösztönzi a vásárlókat, hogy „éljenek meg minden pillanatot, egész évben”.
Az UNBOUND kreatív ügynökség által kidolgozott kampány élén egy 30 másodperces szpot áll, amely a Peroni Nastro Azzurro közös „ajándékát” ünnepli idén karácsonykor.
A BAFTA-díjas rendező, Tom Green által gyönyörűen forgatott filmben a főhős, Nino komoly küldetésbe kezd, hogy a nagy hidegben kiássa a szeretett, ám hóborította helyi bárt Torino belvárosában, majd ott elfogyasszon egy frissítő italt.
A márka legelső téli marketingkampányával kívánja megragadni a lehetőséget arra, hogy a prémium sört az ünnepi asztalokra helyezze és egy szívet melengető, érzelmekkel teli elbeszéléssel összehozza az embereket.
A kampány mostantól a mozikban, országszerte out-of-home, sőt, decembertől még a londoni buszokon is megjelenik.
Az UNBOUND kreatív partnere, Elspeth Lynn hozzátette:
– A Peroni Nastro Azzurro novemberben is ugyanolyan ízű, mint júliusban. Így nem is kérdés, hogy a fogyasztókat érdemes arra emlékeztetnünk, hogy egész évben élvezzék az olasz ízeket.
– Ez a történet hőse, bármilyen csatornán is jelenjen meg, amely megmutatja, miként lehet összehozni az embereket, és valóban megélni minden pillanatot. Még télen is.
Kapcsolódó cikkeink
Ahol a nagyok csapolnak
A Magyar Sörgyártók Szövetségének 2024-es jelentése szerint 2024-ben a hordós…
Tovább olvasom >Indul a nyár legmenőbb sörös játéka Budapesten
Hat ikonikus budapesti söröző, 42 sörcsapjának kisüzemi specialitásait kínálja kóstolásra…
Tovább olvasom >Szlovénia legnagyobb sörfőzdéje 200 éves
Fennállásának 200. évfordulóját ünnepli Szlovénia legnagyobb sörgyára, a Lasko Pivovarna…
Tovább olvasom >További cikkeink
Túl szigorú a digitális innovációkra vonatkozó szabályozás?
Felszólította a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) az új német kormányt,…
Tovább olvasom >Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >Az AI segítheti a svájci Lidl klímasemlegességi törekvését
A Lidl mesterséges intelligenciával támogatott eszközt tesztel Svájcban, amely lehetővé…
Tovább olvasom >