A barátságot ünnepli a Peroni legelső karácsonyi reklámjában
A Peroni Nastro Azzurro olasz sörmárka elindította első ünnepi reklámkampányát, amely arra ösztönzi a vásárlókat, hogy „éljenek meg minden pillanatot, egész évben”.
Az UNBOUND kreatív ügynökség által kidolgozott kampány élén egy 30 másodperces szpot áll, amely a Peroni Nastro Azzurro közös „ajándékát” ünnepli idén karácsonykor.
A BAFTA-díjas rendező, Tom Green által gyönyörűen forgatott filmben a főhős, Nino komoly küldetésbe kezd, hogy a nagy hidegben kiássa a szeretett, ám hóborította helyi bárt Torino belvárosában, majd ott elfogyasszon egy frissítő italt.
A márka legelső téli marketingkampányával kívánja megragadni a lehetőséget arra, hogy a prémium sört az ünnepi asztalokra helyezze és egy szívet melengető, érzelmekkel teli elbeszéléssel összehozza az embereket.
A kampány mostantól a mozikban, országszerte out-of-home, sőt, decembertől még a londoni buszokon is megjelenik.
Az UNBOUND kreatív partnere, Elspeth Lynn hozzátette:
– A Peroni Nastro Azzurro novemberben is ugyanolyan ízű, mint júliusban. Így nem is kérdés, hogy a fogyasztókat érdemes arra emlékeztetnünk, hogy egész évben élvezzék az olasz ízeket.
– Ez a történet hőse, bármilyen csatornán is jelenjen meg, amely megmutatja, miként lehet összehozni az embereket, és valóban megélni minden pillanatot. Még télen is.
Kapcsolódó cikkeink
Felvették a cseh szellemi örökség listájára a csehországi sörkultúrát
Felvették a cseh szellemi kulturális örökség listájára a csehországi sörkultúrát…
Tovább olvasom >Közel 5 milliárd euróval járul hozzá a spanyol gazdasághoz a Heineken
A Heineken 2023-ban 4,84 milliárd euróval járult hozzá a spanyol…
Tovább olvasom >Bank360: Költekezés helyett inkább spórolt a lakosság karácsony előtt
Az ünnepek előtt még szépen híztak a lakossági bankszámlák és…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >