A barátságot tűzte zászlajára a Philadelphia krémsajtmárka
A Philadelphia krémsajt új márkacélja a barátság, amelynek terjesztése céljából a márka új átfogó globális kampányt indít.
Az új pozicionálás az Ogilvy viselkedéstudományi csapata által végzett azon kutatásra támaszkodik, amely szerint az őszinte baráti pillanatokat „táplálni” képes Philadelphia krémsajt segítségével a kapcsolódás megnyugtatóan könnyen mehet.
Az integrált kampány TV-ben, moziban és közösségi oldalakon fut majd, a brit és írországi bevezetést pedig egy szélesebb körű kampány követi Európa-szerte.
A díjnyertes rendező, Vince Squibb 45 másodperces spotjával induló kreatív azt mutatja be, hogyan képes a Philadelphia visszaidézni bárkiben a egy barátság kulcsfontosságú pillanatait.
– Az Ogilvy észrevette, hogy a márka névadójának, Philadelphia városának nevében megbújik valami igazán különleges. A ‘Philia’ egy ősi szó a baráti szeretetre – mondta Derya Seyman, a Philadelphia európai brand equity vezetője.
– Az ókori görögök szerint ez a szeretet fontosabb, mint a családunk vagy szerelmünk iránti érzés, ám modernkori életünk túlságosan igénybe vesz minket, így barátságaink háttérbe szorulnak, és az ezredfordulósok magányosabbnak érzik magukat, mint valaha. Mindannyian egyetértettünk abban, hogy a Philadelphia – örökségével összhangban – újra eszébe idézheti mindenkinek, milyen nagyszerű dolog megosztani a kenyeret barátainkkal.
A kampányt egy új weboldal, egy páneurópai kampány, influenszer-együttműködések és külön „dizájn” is támogatja majd, amely egy globális betűtípus, friss arculat és art direction köré épül arra az elképzelésre alapozva, hogy a Philadelphia tökéletes kísérője minden ételnek.
Kapcsolódó cikkeink
Itt a Számlázz.hu tavaszi kampánya
A meghatározó fintech vállalat legújabb kampányát a koncepciótól a produkcióig…
Tovább olvasom >Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!”…
Tovább olvasom >Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >