A barátságot tűzte zászlajára a Philadelphia krémsajtmárka
A Philadelphia krémsajt új márkacélja a barátság, amelynek terjesztése céljából a márka új átfogó globális kampányt indít.
Az új pozicionálás az Ogilvy viselkedéstudományi csapata által végzett azon kutatásra támaszkodik, amely szerint az őszinte baráti pillanatokat „táplálni” képes Philadelphia krémsajt segítségével a kapcsolódás megnyugtatóan könnyen mehet.
Az integrált kampány TV-ben, moziban és közösségi oldalakon fut majd, a brit és írországi bevezetést pedig egy szélesebb körű kampány követi Európa-szerte.
A díjnyertes rendező, Vince Squibb 45 másodperces spotjával induló kreatív azt mutatja be, hogyan képes a Philadelphia visszaidézni bárkiben a egy barátság kulcsfontosságú pillanatait.
– Az Ogilvy észrevette, hogy a márka névadójának, Philadelphia városának nevében megbújik valami igazán különleges. A ‘Philia’ egy ősi szó a baráti szeretetre – mondta Derya Seyman, a Philadelphia európai brand equity vezetője.
– Az ókori görögök szerint ez a szeretet fontosabb, mint a családunk vagy szerelmünk iránti érzés, ám modernkori életünk túlságosan igénybe vesz minket, így barátságaink háttérbe szorulnak, és az ezredfordulósok magányosabbnak érzik magukat, mint valaha. Mindannyian egyetértettünk abban, hogy a Philadelphia – örökségével összhangban – újra eszébe idézheti mindenkinek, milyen nagyszerű dolog megosztani a kenyeret barátainkkal.
A kampányt egy új weboldal, egy páneurópai kampány, influenszer-együttműködések és külön „dizájn” is támogatja majd, amely egy globális betűtípus, friss arculat és art direction köré épül arra az elképzelésre alapozva, hogy a Philadelphia tökéletes kísérője minden ételnek.
Kapcsolódó cikkeink
ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >További cikkeink
A HELL ENERGY is reagált az energiaitalra vonatkozó új szabályra
A magyar Országgyűlés döntése értelmében mostantól Magyarországon törvény tiltja a…
Tovább olvasom >Itt a SPAR QUICK AND EASY: konténerbolt, ami megváltoztatja, amit a vásárlásról gondoltunk
Van élet a stadionbüfén túl! A SPAR idén tavasszal nemcsak szurkol, hanem jelen…
Tovább olvasom >Vámháború árnyékában – Felforgatja-e a világgazdaságot az amerikai protekcionizmus?
Új szakaszába lépett az Egyesült Államok és Kína között évek…
Tovább olvasom >