A barátságot tűzte zászlajára a Philadelphia krémsajtmárka
A Philadelphia krémsajt új márkacélja a barátság, amelynek terjesztése céljából a márka új átfogó globális kampányt indít.
Az új pozicionálás az Ogilvy viselkedéstudományi csapata által végzett azon kutatásra támaszkodik, amely szerint az őszinte baráti pillanatokat „táplálni” képes Philadelphia krémsajt segítségével a kapcsolódás megnyugtatóan könnyen mehet.
Az integrált kampány TV-ben, moziban és közösségi oldalakon fut majd, a brit és írországi bevezetést pedig egy szélesebb körű kampány követi Európa-szerte.
A díjnyertes rendező, Vince Squibb 45 másodperces spotjával induló kreatív azt mutatja be, hogyan képes a Philadelphia visszaidézni bárkiben a egy barátság kulcsfontosságú pillanatait.
– Az Ogilvy észrevette, hogy a márka névadójának, Philadelphia városának nevében megbújik valami igazán különleges. A ‘Philia’ egy ősi szó a baráti szeretetre – mondta Derya Seyman, a Philadelphia európai brand equity vezetője.
– Az ókori görögök szerint ez a szeretet fontosabb, mint a családunk vagy szerelmünk iránti érzés, ám modernkori életünk túlságosan igénybe vesz minket, így barátságaink háttérbe szorulnak, és az ezredfordulósok magányosabbnak érzik magukat, mint valaha. Mindannyian egyetértettünk abban, hogy a Philadelphia – örökségével összhangban – újra eszébe idézheti mindenkinek, milyen nagyszerű dolog megosztani a kenyeret barátainkkal.
A kampányt egy új weboldal, egy páneurópai kampány, influenszer-együttműködések és külön „dizájn” is támogatja majd, amely egy globális betűtípus, friss arculat és art direction köré épül arra az elképzelésre alapozva, hogy a Philadelphia tökéletes kísérője minden ételnek.
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >