A Balkán-expressz ötödik állomása
Ötödik alkalommal szervezett az idén közösségi megjelenést a délkelet-európai térségben az Agrármarketing Centrum. Mostar, Újvidék, Bukarest és Banja Luka után november 11–14. között Szófiában mutatkozott be közösségi formában a magyar élelmiszeripar. Az Interfood az ország legjelentősebb élelmiszer tematikájú rendezvénye, mely összesen 6 szakkiállítást fog össze. Az Agrármarketing Centrum első alkalommal vett részt a kiállításon, ahol 50 négyzetméteres standon 6 kiállító vállalat mutatta be termékeit. A magyar nemzeti stand árukínálatában főként bébiételek, ételízesítők, diabetikus és funkcionális kekszek, Tokaji borok, gyümölcspálinkák, valamint bioélelmiszerek szerepeltek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >