A Balkán-expressz ötödik állomása
Ötödik alkalommal szervezett az idén közösségi megjelenést a délkelet-európai térségben az Agrármarketing Centrum. Mostar, Újvidék, Bukarest és Banja Luka után november 11–14. között Szófiában mutatkozott be közösségi formában a magyar élelmiszeripar. Az Interfood az ország legjelentősebb élelmiszer tematikájú rendezvénye, mely összesen 6 szakkiállítást fog össze. Az Agrármarketing Centrum első alkalommal vett részt a kiállításon, ahol 50 négyzetméteres standon 6 kiállító vállalat mutatta be termékeit. A magyar nemzeti stand árukínálatában főként bébiételek, ételízesítők, diabetikus és funkcionális kekszek, Tokaji borok, gyümölcspálinkák, valamint bioélelmiszerek szerepeltek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >