A Balkán-expressz ötödik állomása
Ötödik alkalommal szervezett az idén közösségi megjelenést a délkelet-európai térségben az Agrármarketing Centrum. Mostar, Újvidék, Bukarest és Banja Luka után november 11–14. között Szófiában mutatkozott be közösségi formában a magyar élelmiszeripar. Az Interfood az ország legjelentősebb élelmiszer tematikájú rendezvénye, mely összesen 6 szakkiállítást fog össze. Az Agrármarketing Centrum első alkalommal vett részt a kiállításon, ahol 50 négyzetméteres standon 6 kiállító vállalat mutatta be termékeit. A magyar nemzeti stand árukínálatában főként bébiételek, ételízesítők, diabetikus és funkcionális kekszek, Tokaji borok, gyümölcspálinkák, valamint bioélelmiszerek szerepeltek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >