A Balatont népszerűsítik Németországban
Intenzív internetes- és rádiókampány indul Stuttgart és München környékén spotokkal és játékokkal, amelyek a Balatont népszerűsítik a német városokban.
Az idén a tavalyinál később, a pünkösd időszakában lesz a Balaton 7 előszezoni vendégcsalogató egy héten keresztül. A tóparti szolgáltatók kedvezményes csomagkínálatokkal csábítják a turistákat a Balatonra. Tavaly negyven település százhúsz programját jelentette a Balaton 7, az idén bővítenék a kört, mondta el Dani Barbara, a regionális turisztikai marketingiroda igazgatója.
„Újak a prioritások, a kormányzati szándékoknak megfelelően” – tájékoztatott az igazgató. „A természetes vízkincs, a gyógy- és egészségturizmus kerül a középpontba. A Balaton-régiót továbbra is az első számú családos üdülési célpontként kívánjuk „eladni”, kiegészítve ezt az egész évben elérhető egészségturisztikai- és wellness-szolgáltatásokkal.”
Tiszta erőből nyár – ez lesz az iroda főszezoni jelszava, elsősorban a belföldi családokra gondolva. Ősszel és télen a wellness kerül a középpontba, előszezonban a már említett Balaton 7. Egyhetes intenzív internetes- és rádiókampány indul Stuttgart és München környékén spotokkal és nyereményjátékokkal, hogy újra több német turista keresse fel a Balatont. A legnézettebb hazai tévécsatornákon is népszerűsítik a Balaton kínálatát.
A régióban százhatvankilenc szálloda, ebből harmincnyolc négy-, vagy ötcsillagos várja a vendégeket; hetvenezer a kereskedelmi és százhúszezer a magán szálláshely – írja a vallalkozoinegyed.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Kemény leánybúcsúk kelléke – A nap videója
És még a mixer is cifrázza! A videóért katt a…
Tovább olvasom >