A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt jelentős hatással van a bőrápolási piacra – derül ki a Mintel 2024-es „NeuroGlow” jelentéséből.
A hosszabb várható élettartam miatt megnőtt a kereslet a preventív bőrápolási termékek iránt, amelyek az öregedés jeleit még azok megjelenése előtt kezelik – írja a Retail Asia.
A „lassú öregedés” mozgalom olyan összetevőket – például retinolt, C-vitamint, peptideket és ceramidokat – tartalmazó termékeket promótál, amelyek hosszú távon fokozzák a bőr vitalitását. Kínában például a fogyasztók 34%-a ismeri és használja a retinol-alapú termékeket.
A bőrápolás mellett a fogyasztóknak egyre fontosabb a mentális jóllét is. Indonéziában a fogyasztók 67%-a nyilatkozott úgy, hogy jobban érzi magát, ha jól néz ki, míg Japánban és Dél-Koreában a stresszcsökkentő bőrápolási termékek népszerűek. Az egészségre összpontosító dermokozmetikai szektor gyorsan növekszik – Indiában például a fogyasztók 46%-a társítja a dermokozmetikumokat az egészséges bőrrel.
Ázsiában változnak a kozmetikai beavatkozásokkal kapcsolatos attitűdök: Dél-Koreában a fogyasztók fele nyitott a nem-invazív eljárásokra, míg Kínában a lakosság 47%-a fontolgatja a kozmetikai műtéteket az öregedés elleni küzdelemben.
A márkák a fiatalabb korosztályokat is célozzák, hogy elősegítsék a bőrápolási szokások korai kialakulását. A közösségi média kulcsszerepet játszik a márkák fogyasztókkal való kapcsolódásában, különösen influenszerek által. A legújabb koreai bőrápolási trend, a „skin slugging” segít a márkáknak a szélesebb közönséget, így a férfiakat is elérni.
Kapcsolódó cikkeink
Több tájékoztatás kell az ESG-előírásokról a magyar kkv-k számára
Bár az idei évben bevezetett ESG szabályozás egyelőre csak a…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Teljesítőképességük határára értek a fogyasztók – The RRD CPG + Grocery Consumer Report
A gazdasági nyomás fokozódásával a vásárlók egyre inkább az ár-érték…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >