A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt jelentős hatással van a bőrápolási piacra – derül ki a Mintel 2024-es „NeuroGlow” jelentéséből.
A hosszabb várható élettartam miatt megnőtt a kereslet a preventív bőrápolási termékek iránt, amelyek az öregedés jeleit még azok megjelenése előtt kezelik – írja a Retail Asia.
A „lassú öregedés” mozgalom olyan összetevőket – például retinolt, C-vitamint, peptideket és ceramidokat – tartalmazó termékeket promótál, amelyek hosszú távon fokozzák a bőr vitalitását. Kínában például a fogyasztók 34%-a ismeri és használja a retinol-alapú termékeket.
A bőrápolás mellett a fogyasztóknak egyre fontosabb a mentális jóllét is. Indonéziában a fogyasztók 67%-a nyilatkozott úgy, hogy jobban érzi magát, ha jól néz ki, míg Japánban és Dél-Koreában a stresszcsökkentő bőrápolási termékek népszerűek. Az egészségre összpontosító dermokozmetikai szektor gyorsan növekszik – Indiában például a fogyasztók 46%-a társítja a dermokozmetikumokat az egészséges bőrrel.
Ázsiában változnak a kozmetikai beavatkozásokkal kapcsolatos attitűdök: Dél-Koreában a fogyasztók fele nyitott a nem-invazív eljárásokra, míg Kínában a lakosság 47%-a fontolgatja a kozmetikai műtéteket az öregedés elleni küzdelemben.
A márkák a fiatalabb korosztályokat is célozzák, hogy elősegítsék a bőrápolási szokások korai kialakulását. A közösségi média kulcsszerepet játszik a márkák fogyasztókkal való kapcsolódásában, különösen influenszerek által. A legújabb koreai bőrápolási trend, a „skin slugging” segít a márkáknak a szélesebb közönséget, így a férfiakat is elérni.
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Hűségprogramokkal a vásárlók lemorzsolódása ellen
A Salesforce friss Connected Shoppers felmérése szerint a kiskereskedők kétharmada…
Tovább olvasom >Megadealek kora
Bár az ügyletszám 17%-kal csökkent, de a nagy értékű vállalat-adásvételi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >