A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 11. 08. 09:36

A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt jelentős hatással van a bőrápolási piacra – derül ki a Mintel 2024-es „NeuroGlow” jelentéséből.

A hosszabb várható élettartam miatt megnőtt a kereslet a preventív bőrápolási termékek iránt, amelyek az öregedés jeleit még azok megjelenése előtt kezelik – írja a Retail Asia.

A „lassú öregedés” mozgalom olyan összetevőket – például retinolt, C-vitamint, peptideket és ceramidokat – tartalmazó termékeket promótál, amelyek hosszú távon fokozzák a bőr vitalitását. Kínában például a fogyasztók 34%-a ismeri és használja a retinol-alapú termékeket.

A bőrápolás mellett a fogyasztóknak egyre fontosabb a mentális jóllét is. Indonéziában a fogyasztók 67%-a nyilatkozott úgy, hogy jobban érzi magát, ha jól néz ki, míg Japánban és Dél-Koreában a stresszcsökkentő bőrápolási termékek népszerűek. Az egészségre összpontosító dermokozmetikai szektor gyorsan növekszik – Indiában például a fogyasztók 46%-a társítja a dermokozmetikumokat az egészséges bőrrel.

Ázsiában változnak a kozmetikai beavatkozásokkal kapcsolatos attitűdök: Dél-Koreában a fogyasztók fele nyitott a nem-invazív eljárásokra, míg Kínában a lakosság 47%-a fontolgatja a kozmetikai műtéteket az öregedés elleni küzdelemben.

A márkák a fiatalabb korosztályokat is célozzák, hogy elősegítsék a bőrápolási szokások korai kialakulását. A közösségi média kulcsszerepet játszik a márkák fogyasztókkal való kapcsolódásában, különösen influenszerek által. A legújabb koreai bőrápolási trend, a „skin slugging” segít a márkáknak a szélesebb közönséget, így a férfiakat is elérni.

Kapcsolódó cikkeink