A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt jelentős hatással van a bőrápolási piacra – derül ki a Mintel 2024-es „NeuroGlow” jelentéséből.
A hosszabb várható élettartam miatt megnőtt a kereslet a preventív bőrápolási termékek iránt, amelyek az öregedés jeleit még azok megjelenése előtt kezelik – írja a Retail Asia.
A „lassú öregedés” mozgalom olyan összetevőket – például retinolt, C-vitamint, peptideket és ceramidokat – tartalmazó termékeket promótál, amelyek hosszú távon fokozzák a bőr vitalitását. Kínában például a fogyasztók 34%-a ismeri és használja a retinol-alapú termékeket.
A bőrápolás mellett a fogyasztóknak egyre fontosabb a mentális jóllét is. Indonéziában a fogyasztók 67%-a nyilatkozott úgy, hogy jobban érzi magát, ha jól néz ki, míg Japánban és Dél-Koreában a stresszcsökkentő bőrápolási termékek népszerűek. Az egészségre összpontosító dermokozmetikai szektor gyorsan növekszik – Indiában például a fogyasztók 46%-a társítja a dermokozmetikumokat az egészséges bőrrel.
Ázsiában változnak a kozmetikai beavatkozásokkal kapcsolatos attitűdök: Dél-Koreában a fogyasztók fele nyitott a nem-invazív eljárásokra, míg Kínában a lakosság 47%-a fontolgatja a kozmetikai műtéteket az öregedés elleni küzdelemben.
A márkák a fiatalabb korosztályokat is célozzák, hogy elősegítsék a bőrápolási szokások korai kialakulását. A közösségi média kulcsszerepet játszik a márkák fogyasztókkal való kapcsolódásában, különösen influenszerek által. A legújabb koreai bőrápolási trend, a „skin slugging” segít a márkáknak a szélesebb közönséget, így a férfiakat is elérni.
Kapcsolódó cikkeink
Rangos nemzetközi kutatási projektben vesz részt a Helia-D fejlesztőcsapata
Magyarország ikonikus kozmetikai márkája, a Helia-D meghívást kapott egy rangos,…
Tovább olvasom >Főként termékkeresésre használják a generatív AI-t
A generatív mesterséges intelligencia (AI) egyre népszerűbb a vásárlók körében,…
Tovább olvasom >SPAR Group: növekszik az AI elfogadottsága a kiskereskedelemben
Egyre nagyobb teret nyer a kiskereskedelmi környezetben a mesterséges intelligencia,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árréssapka és tájékoztatás: a kormány az ellenőrzések tapasztalatai alapján dönt
A Kormányzati Tájékoztatási Központ közlése szerint egyelőre nem született döntés…
Tovább olvasom >Így tart nyitva a PENNY a március 15.-i hétvégén
A PENNY Magyarország jelentős árfagyasztási intézkedést vezetett be: a vállalat…
Tovább olvasom >Vállalati Linux-felhasználás már 25 éve
A Clean Center Kft. idén ünnepli, hogy immár 25 éve Linux-alapú…
Tovább olvasom >