A 7-Eleven kényelmi lánc drive-thru gyorsétteremmel bővíti szolgáltatásait
Eddig öt 7-Eleven kísérleti boltban tesztelték a legújabb kereskedelmi technológiákat az USA-ban. A hatodik, legújabb ilyen kísérleti üzletben pedig megnyílik a Laredo Taco Company beülős és drive-thru étterem is.
A 7-Eleven március 23-án, a PR Newswire oldalán kiadott közleménye szerint megnyitja hatodik „Evoulution Store” koncepciós üzletét. A kísérleti üzletek lényegéről, választékáról és szolgáltatásairól az ötödik ilyen boltnyitás kapcsán részletesen beszámoltunk.
A kényelmi bolt feltalálója
A 7-Eleven lánc alkotta meg a kényelmi, convinience bolt fogalmát és mára már több, mint 72800 üzletet üzemeltet saját vagy franchise keretek között 17 országban, ezekből 12000-et Észak-Amerikában. Olyan levédett, az USA-ban ikonikusnak számító saját márkái vannak, mint a Slurpee, Big Bite, Big Gulp. Választékában a napicikkek mellett azonnal fogyasztható, prémium minőségű szendvicsek, saláták, készételek, gyömülcspoharak, pizza, csirkeszárny és mini taco is szerepel. Sajátmárkás termékcsaládja a 7-Select a legnépszerűbb cikkek mellett egészséges alternatívákat is kínál. A 7Rewards hűségprogramnak 40 millió tagja van. A 7NOW alkalmazáson keresztül fogadják a megrendeléseket, és van számlabefizetés, csomagátvétel és számos más kényelmi szolgáltatás is.
A 7-Eleven 2018-ban megvásárolta a Laredo Taco Company étteremláncot és a Stripes dél-texasi kényelmi láncot. 2019-ben a kereskedelmi lánc első „Evoulution Store” koncepciós üzletében már Laredo Taco Company éttermet is nyitott, de akkor még csak a beülős változatot. A 2021. március 23-án megnyitott, hatodik kísérleti üzletben pedig a taco éttermi kínálatot már drive-thru kiszolgálással is megkaphatják a vásárlók. Ez mind a kereskedő, mind az étteremlánc történetében az első drive-thru szolgáltatás. Több, mint 30 fajta hideg és meleg italból és még ennél is többféle ételből és menüből választhatnak a fogyasztók, beülve vagy áthajtva is.
Vásárlói igényekhez igazítva
A 7-Eleven mind a hat kísérleti üzlete hordoz egyedi sajátosságokat, megjelenésben, választékban, szolgáltatásokban. Abban megegyeznek, hogy a kereskedő újításait ezekben az üzletekben próbálhatják ki és vásárolhatják meg először a vásárlók és mindben van valamilyen étterem. Idén több további ilyen koncepciós üzletet nyitnak USA szerte. Mindenhol igyekeznek a vásárlói visszajelzéseket beépíteni, a vásárlói szokásokat figyelembe venni.
A legnépszerűbbek az önkiszolgáló kávégépek és italcsapok, specialitásokkal és új ízekkel, valamint a helyben sütött friss pékáru. Kedvelik a vevők a szépségápolás és kozmetika választékot is. A Borospince és a Sörbarlang részlegeket is szívesen keresik fel, hogy az alkoholos italok között válogassanak.
A frissen nyitott üzletben, mint ahogy egyre több 7-Eleven boltban, mobil kassza és házhozszállítás is elérhető. A 7Rewards hűségprogram tagjai személyes vásárláskor kikerülhetik a pénztárnál álló sort és az okostelefonjukkal fizethetnek a 7NOW aplikáción keresztül. Az alkalmazást használják a rendelést leadó vásárlók is, a teljes kínálatból – élelmiszer, italok, napi cikkek, háztartási vegyi áru stb – válogathatnak.
– Bármikor izgalmas lenne a 7-Eleven kísérleti üzletben az első drive-thru Laredo Taco Company étterem megnyitása, mégis úgy gondoljuk, hogy azok a vásárlók, akik távolságtartó módon szeretnének reggelit, ebédet és vacsorát, ezt most igazán értékelni fogják. Azt is remélem, hogy hamarosan a tacók és italok rendelése a családdal és barátokkal való személyes együttlétekre ad majd alkalmat, ahogy ezt a világjárvány előtt megszoktuk – mondta Chris Tanco, 7–Eleven ügyvezető alelnöke és operatív vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Az amerikai kiskereskedelmi forgalom a vártnál jelentősebben bővült júliusban
Az Egyesült Államokban az elemzők által vártnál jelentősebben bővült a…
Tovább olvasom >Júliusban lassult az infláció az Egyesült Államokban
Júliusban a várakozásoknak megfelelően lassult az infláció és a maginfláció…
Tovább olvasom >Az élelmiszer- és energiaárak nélkül kalkulált maginflációs ráta havi bázison nem változott az USA-ban
A várakozások alatt alakult júliusban a termelőiárak emelkedése mind havi,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >