A 7-Eleven kényelmi lánc drive-thru gyorsétteremmel bővíti szolgáltatásait
Eddig öt 7-Eleven kísérleti boltban tesztelték a legújabb kereskedelmi technológiákat az USA-ban. A hatodik, legújabb ilyen kísérleti üzletben pedig megnyílik a Laredo Taco Company beülős és drive-thru étterem is.
A 7-Eleven március 23-án, a PR Newswire oldalán kiadott közleménye szerint megnyitja hatodik „Evoulution Store” koncepciós üzletét. A kísérleti üzletek lényegéről, választékáról és szolgáltatásairól az ötödik ilyen boltnyitás kapcsán részletesen beszámoltunk.
A kényelmi bolt feltalálója
A 7-Eleven lánc alkotta meg a kényelmi, convinience bolt fogalmát és mára már több, mint 72800 üzletet üzemeltet saját vagy franchise keretek között 17 országban, ezekből 12000-et Észak-Amerikában. Olyan levédett, az USA-ban ikonikusnak számító saját márkái vannak, mint a Slurpee, Big Bite, Big Gulp. Választékában a napicikkek mellett azonnal fogyasztható, prémium minőségű szendvicsek, saláták, készételek, gyömülcspoharak, pizza, csirkeszárny és mini taco is szerepel. Sajátmárkás termékcsaládja a 7-Select a legnépszerűbb cikkek mellett egészséges alternatívákat is kínál. A 7Rewards hűségprogramnak 40 millió tagja van. A 7NOW alkalmazáson keresztül fogadják a megrendeléseket, és van számlabefizetés, csomagátvétel és számos más kényelmi szolgáltatás is.
A 7-Eleven 2018-ban megvásárolta a Laredo Taco Company étteremláncot és a Stripes dél-texasi kényelmi láncot. 2019-ben a kereskedelmi lánc első „Evoulution Store” koncepciós üzletében már Laredo Taco Company éttermet is nyitott, de akkor még csak a beülős változatot. A 2021. március 23-án megnyitott, hatodik kísérleti üzletben pedig a taco éttermi kínálatot már drive-thru kiszolgálással is megkaphatják a vásárlók. Ez mind a kereskedő, mind az étteremlánc történetében az első drive-thru szolgáltatás. Több, mint 30 fajta hideg és meleg italból és még ennél is többféle ételből és menüből választhatnak a fogyasztók, beülve vagy áthajtva is.
Vásárlói igényekhez igazítva
A 7-Eleven mind a hat kísérleti üzlete hordoz egyedi sajátosságokat, megjelenésben, választékban, szolgáltatásokban. Abban megegyeznek, hogy a kereskedő újításait ezekben az üzletekben próbálhatják ki és vásárolhatják meg először a vásárlók és mindben van valamilyen étterem. Idén több további ilyen koncepciós üzletet nyitnak USA szerte. Mindenhol igyekeznek a vásárlói visszajelzéseket beépíteni, a vásárlói szokásokat figyelembe venni.
A legnépszerűbbek az önkiszolgáló kávégépek és italcsapok, specialitásokkal és új ízekkel, valamint a helyben sütött friss pékáru. Kedvelik a vevők a szépségápolás és kozmetika választékot is. A Borospince és a Sörbarlang részlegeket is szívesen keresik fel, hogy az alkoholos italok között válogassanak.
A frissen nyitott üzletben, mint ahogy egyre több 7-Eleven boltban, mobil kassza és házhozszállítás is elérhető. A 7Rewards hűségprogram tagjai személyes vásárláskor kikerülhetik a pénztárnál álló sort és az okostelefonjukkal fizethetnek a 7NOW aplikáción keresztül. Az alkalmazást használják a rendelést leadó vásárlók is, a teljes kínálatból – élelmiszer, italok, napi cikkek, háztartási vegyi áru stb – válogathatnak.
– Bármikor izgalmas lenne a 7-Eleven kísérleti üzletben az első drive-thru Laredo Taco Company étterem megnyitása, mégis úgy gondoljuk, hogy azok a vásárlók, akik távolságtartó módon szeretnének reggelit, ebédet és vacsorát, ezt most igazán értékelni fogják. Azt is remélem, hogy hamarosan a tacók és italok rendelése a családdal és barátokkal való személyes együttlétekre ad majd alkalmat, ahogy ezt a világjárvány előtt megszoktuk – mondta Chris Tanco, 7–Eleven ügyvezető alelnöke és operatív vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Az USA készülő új étrendi irányelvei a növényi fehérjéknek adhatnak prioritást
Az Egyesült Államok Egészségügyi Minisztériuma (HHS) és Mezőgazdasági Minisztériuma (USDA)…
Tovább olvasom >Az amerikai kiskereskedelmi forgalom a vártnál jelentősebben bővült júliusban
Az Egyesült Államokban az elemzők által vártnál jelentősebben bővült a…
Tovább olvasom >Júliusban lassult az infláció az Egyesült Államokban
Júliusban a várakozásoknak megfelelően lassult az infláció és a maginfláció…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >