A 7-Eleven kényelmi lánc drive-thru gyorsétteremmel bővíti szolgáltatásait
Eddig öt 7-Eleven kísérleti boltban tesztelték a legújabb kereskedelmi technológiákat az USA-ban. A hatodik, legújabb ilyen kísérleti üzletben pedig megnyílik a Laredo Taco Company beülős és drive-thru étterem is.
A 7-Eleven március 23-án, a PR Newswire oldalán kiadott közleménye szerint megnyitja hatodik „Evoulution Store” koncepciós üzletét. A kísérleti üzletek lényegéről, választékáról és szolgáltatásairól az ötödik ilyen boltnyitás kapcsán részletesen beszámoltunk.
A kényelmi bolt feltalálója
A 7-Eleven lánc alkotta meg a kényelmi, convinience bolt fogalmát és mára már több, mint 72800 üzletet üzemeltet saját vagy franchise keretek között 17 országban, ezekből 12000-et Észak-Amerikában. Olyan levédett, az USA-ban ikonikusnak számító saját márkái vannak, mint a Slurpee, Big Bite, Big Gulp. Választékában a napicikkek mellett azonnal fogyasztható, prémium minőségű szendvicsek, saláták, készételek, gyömülcspoharak, pizza, csirkeszárny és mini taco is szerepel. Sajátmárkás termékcsaládja a 7-Select a legnépszerűbb cikkek mellett egészséges alternatívákat is kínál. A 7Rewards hűségprogramnak 40 millió tagja van. A 7NOW alkalmazáson keresztül fogadják a megrendeléseket, és van számlabefizetés, csomagátvétel és számos más kényelmi szolgáltatás is.
A 7-Eleven 2018-ban megvásárolta a Laredo Taco Company étteremláncot és a Stripes dél-texasi kényelmi láncot. 2019-ben a kereskedelmi lánc első „Evoulution Store” koncepciós üzletében már Laredo Taco Company éttermet is nyitott, de akkor még csak a beülős változatot. A 2021. március 23-án megnyitott, hatodik kísérleti üzletben pedig a taco éttermi kínálatot már drive-thru kiszolgálással is megkaphatják a vásárlók. Ez mind a kereskedő, mind az étteremlánc történetében az első drive-thru szolgáltatás. Több, mint 30 fajta hideg és meleg italból és még ennél is többféle ételből és menüből választhatnak a fogyasztók, beülve vagy áthajtva is.
Vásárlói igényekhez igazítva
A 7-Eleven mind a hat kísérleti üzlete hordoz egyedi sajátosságokat, megjelenésben, választékban, szolgáltatásokban. Abban megegyeznek, hogy a kereskedő újításait ezekben az üzletekben próbálhatják ki és vásárolhatják meg először a vásárlók és mindben van valamilyen étterem. Idén több további ilyen koncepciós üzletet nyitnak USA szerte. Mindenhol igyekeznek a vásárlói visszajelzéseket beépíteni, a vásárlói szokásokat figyelembe venni.
A legnépszerűbbek az önkiszolgáló kávégépek és italcsapok, specialitásokkal és új ízekkel, valamint a helyben sütött friss pékáru. Kedvelik a vevők a szépségápolás és kozmetika választékot is. A Borospince és a Sörbarlang részlegeket is szívesen keresik fel, hogy az alkoholos italok között válogassanak.
A frissen nyitott üzletben, mint ahogy egyre több 7-Eleven boltban, mobil kassza és házhozszállítás is elérhető. A 7Rewards hűségprogram tagjai személyes vásárláskor kikerülhetik a pénztárnál álló sort és az okostelefonjukkal fizethetnek a 7NOW aplikáción keresztül. Az alkalmazást használják a rendelést leadó vásárlók is, a teljes kínálatból – élelmiszer, italok, napi cikkek, háztartási vegyi áru stb – válogathatnak.
– Bármikor izgalmas lenne a 7-Eleven kísérleti üzletben az első drive-thru Laredo Taco Company étterem megnyitása, mégis úgy gondoljuk, hogy azok a vásárlók, akik távolságtartó módon szeretnének reggelit, ebédet és vacsorát, ezt most igazán értékelni fogják. Azt is remélem, hogy hamarosan a tacók és italok rendelése a családdal és barátokkal való személyes együttlétekre ad majd alkalmat, ahogy ezt a világjárvány előtt megszoktuk – mondta Chris Tanco, 7–Eleven ügyvezető alelnöke és operatív vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Trump vámjai miatt amerikai márkák bojkottja indult Indiában
Indiában erősödik az amerikai márkák elleni bojkottmozgalom Donald Trump amerikai…
Tovább olvasom >Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >Feltámadt a túró: újra hasít az amerikai tejipar
Közel húsz éve tartó csökkenés után újra felfelé ível a…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >