A 65 év feletti vásárlóknak kedvez a Lidl
A 65 év feletti vásárlók a friss zöldségekhez és gyümölcsökhöz, valamint a hűtött húskészítményekhez 10 százalékkal olcsóbban juthatnak hozzá.
A Lidl elkötelezett aziránt, hogy vásárlóinak minden esetben a lehető legjobb árakat tudja biztosítani. Az áruházlánc tavalyi, nagy sikerű akciója után most ismét a 65 év felettieknek szeretne többet adni, akik február 15-21. között így tovább csökkenthetik az élelmiszerre fordított kiadásaikat.
„Az extra kedvezmények keretében ezúttal a 65 év feletti vásárlók a friss zöldségekhez és gyümölcsökhöz, valamint a hűtött húskészítményekhez 10 százalékkal olcsóbban juthatnak hozzá”
– írja a vállalat.
„Immár több mint egy éve szisztematikusan azon dolgozunk, hogy minél jobb árakkal, valamint minél több és nagyobb mértékű kedvezményekkel járuljunk hozzá az infláció letöréséhez és vásárlóink kiadásainak mérsékléséhez. A magyar lakosság ötöde 65 év feletti, és célunk, hogy könnyebben elérhetővé váljanak számukra a szervezet számára oly fontos friss zöldségek és gyümölcsök, valamint a kiegyensúlyozott táplálkozásba beilleszthető hűtött húskészítmények. Az extra kedvezmények igénybevételével ráadásul tovább tudják csökkenteni az élelmiszerre fordítható kiadásaikat, ami további könnyebbséget jelenthet számukra”
– emelte ki Tőzsér Judit a vállalat kommunikációs vezetője.
A 65 éves, illetve idősebb vásárlóiknak az extra kedvezmények felhasználásához be kell mutatniuk fényképes igazolványukat a pénztárnál.
Az extra kedvezmények azonos termékek esetében egy vásárlás alkalmával legfeljebb 5 kilogramm/csomag/darab megvásárlására vehető igénybe, ami más kedvezménnyel nem vonható össze. Az akció időtartama 2024. február 15-21. A kedvezmények az önkiszolgáló kasszáknál nem érvényesíthetőek.
Kapcsolódó cikkeink
Érkeznek a tanszerek a Lidl-áruházakba
Bár a nyári vakáció még tart, a Lidl Magyarország azonban…
Tovább olvasom >1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >Bolti árakkal várja a Campus Fesztiválon a Lidl FesztMarket a vásárlókat
Ha nyár, akkor fesztiválszezon – amiből természetesen a Lidl sem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >