A 65 év feletti vásárlóknak kedvez a Lidl
A 65 év feletti vásárlók a friss zöldségekhez és gyümölcsökhöz, valamint a hűtött húskészítményekhez 10 százalékkal olcsóbban juthatnak hozzá.
A Lidl elkötelezett aziránt, hogy vásárlóinak minden esetben a lehető legjobb árakat tudja biztosítani. Az áruházlánc tavalyi, nagy sikerű akciója után most ismét a 65 év felettieknek szeretne többet adni, akik február 15-21. között így tovább csökkenthetik az élelmiszerre fordított kiadásaikat.
„Az extra kedvezmények keretében ezúttal a 65 év feletti vásárlók a friss zöldségekhez és gyümölcsökhöz, valamint a hűtött húskészítményekhez 10 százalékkal olcsóbban juthatnak hozzá”
– írja a vállalat.
„Immár több mint egy éve szisztematikusan azon dolgozunk, hogy minél jobb árakkal, valamint minél több és nagyobb mértékű kedvezményekkel járuljunk hozzá az infláció letöréséhez és vásárlóink kiadásainak mérsékléséhez. A magyar lakosság ötöde 65 év feletti, és célunk, hogy könnyebben elérhetővé váljanak számukra a szervezet számára oly fontos friss zöldségek és gyümölcsök, valamint a kiegyensúlyozott táplálkozásba beilleszthető hűtött húskészítmények. Az extra kedvezmények igénybevételével ráadásul tovább tudják csökkenteni az élelmiszerre fordítható kiadásaikat, ami további könnyebbséget jelenthet számukra”
– emelte ki Tőzsér Judit a vállalat kommunikációs vezetője.
A 65 éves, illetve idősebb vásárlóiknak az extra kedvezmények felhasználásához be kell mutatniuk fényképes igazolványukat a pénztárnál.
Az extra kedvezmények azonos termékek esetében egy vásárlás alkalmával legfeljebb 5 kilogramm/csomag/darab megvásárlására vehető igénybe, ami más kedvezménnyel nem vonható össze. Az akció időtartama 2024. február 15-21. A kedvezmények az önkiszolgáló kasszáknál nem érvényesíthetőek.
Kapcsolódó cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Több esély, kevesebb macera: a jó promóció receptje
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója idén is a Promóciók…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >