A 65 év feletti vásárlóknak kedvez a Lidl
A 65 év feletti vásárlók a friss zöldségekhez és gyümölcsökhöz, valamint a hűtött húskészítményekhez 10 százalékkal olcsóbban juthatnak hozzá.
A Lidl elkötelezett aziránt, hogy vásárlóinak minden esetben a lehető legjobb árakat tudja biztosítani. Az áruházlánc tavalyi, nagy sikerű akciója után most ismét a 65 év felettieknek szeretne többet adni, akik február 15-21. között így tovább csökkenthetik az élelmiszerre fordított kiadásaikat.
„Az extra kedvezmények keretében ezúttal a 65 év feletti vásárlók a friss zöldségekhez és gyümölcsökhöz, valamint a hűtött húskészítményekhez 10 százalékkal olcsóbban juthatnak hozzá”
– írja a vállalat.
„Immár több mint egy éve szisztematikusan azon dolgozunk, hogy minél jobb árakkal, valamint minél több és nagyobb mértékű kedvezményekkel járuljunk hozzá az infláció letöréséhez és vásárlóink kiadásainak mérsékléséhez. A magyar lakosság ötöde 65 év feletti, és célunk, hogy könnyebben elérhetővé váljanak számukra a szervezet számára oly fontos friss zöldségek és gyümölcsök, valamint a kiegyensúlyozott táplálkozásba beilleszthető hűtött húskészítmények. Az extra kedvezmények igénybevételével ráadásul tovább tudják csökkenteni az élelmiszerre fordítható kiadásaikat, ami további könnyebbséget jelenthet számukra”
– emelte ki Tőzsér Judit a vállalat kommunikációs vezetője.
A 65 éves, illetve idősebb vásárlóiknak az extra kedvezmények felhasználásához be kell mutatniuk fényképes igazolványukat a pénztárnál.
Az extra kedvezmények azonos termékek esetében egy vásárlás alkalmával legfeljebb 5 kilogramm/csomag/darab megvásárlására vehető igénybe, ami más kedvezménnyel nem vonható össze. Az akció időtartama 2024. február 15-21. A kedvezmények az önkiszolgáló kasszáknál nem érvényesíthetőek.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Baptista Szeretetszolgálat: 24 millió forintnyi adományt kapnak rászoruló családok a Lidl segítségével
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak…
Tovább olvasom >Árverseny a dubai csokiért: a Lidl újabb kedvezménnyel robbantott
Újabb fordulatot vett a dubai csoki árversenye: a Lidl most…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >