A 4 éves Kifli a minimális rendelési érték csökkentésével ünnepel
Miközben a Kiflinél elfújják a gyertyákat a negyedik születésnapi tortán, azt kívánják, hogy mindenkinek jusson a Kifli élményből. A friss, minőségi ételek és a csúcsminőségű kiszolgálás örömének terjesztése érdekében a minimális rendelési értéket közel harmadára, a csupa négyes számjegyből álló 4.444 Ft-ra csökkentették erre a hétre! Miért? Mert mindenki megérdemel egy kis ízelítőt a Kifli.hu varázslatából.
Gabriel Makki, a Kifli.hu vezérigazgatója így emlékszik vissza az útra:
„Az álomhatár, az 5 millió leszállított megrendelés elérése csak egy mérföldkő. Célunk ennél ambiciózusabb – szeretnénk, ha Magyarországon minden háztartás élvezné a Kifli.hu nyújtotta kényelmet. A minimális rendelési limit közel 60 százalékos csökkentésével mindenki számára megnyitjuk az ajtót, hogy átadja magát a Kifli élménynek.”
Ez az ellenállhatatlan ajánlat nem csak az újonnan érkezőknek szól, hanem ajándék a meglévő vásárlóknak is! A születésnaphoz kapcsolódó egész hetes bonanza január 15-től 21-ig tart, biztosítva, hogy mindenki kapjon egy szeletet az ünneplésből.
Makki hozzátette:
„Soha nem volt ilyen egyszerű belemerülni egy olyan világba, ahol a minőség találkozik a kényelemmel, és minden falatot mosollyal szállítanak. A Kifli nem csak egy online élelmiszer-kiskereskedő: ez egy életstílus-váltás, ráadásul a küszöbig szállítva.”
Kapcsolódó cikkeink
Arra ösztönzi az embereket az LG, hogy posztoljanak az optimista pillanatokról
Az LG Electronics (LG) globális közösségimédia-kihívást indított, amely arra ösztönzi…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >A Procter&Gamble különleges partnerséget jelentett be a Magyar Paralimpiai Bizottsággal és Hajmási Éva paralimpikonnal
A P&G nemzetközi szinten 12. éve kiemelt támogatója az olimpiai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >