A 4 éves Kifli a minimális rendelési érték csökkentésével ünnepel
Miközben a Kiflinél elfújják a gyertyákat a negyedik születésnapi tortán, azt kívánják, hogy mindenkinek jusson a Kifli élményből. A friss, minőségi ételek és a csúcsminőségű kiszolgálás örömének terjesztése érdekében a minimális rendelési értéket közel harmadára, a csupa négyes számjegyből álló 4.444 Ft-ra csökkentették erre a hétre! Miért? Mert mindenki megérdemel egy kis ízelítőt a Kifli.hu varázslatából.
Gabriel Makki, a Kifli.hu vezérigazgatója így emlékszik vissza az útra:
„Az álomhatár, az 5 millió leszállított megrendelés elérése csak egy mérföldkő. Célunk ennél ambiciózusabb – szeretnénk, ha Magyarországon minden háztartás élvezné a Kifli.hu nyújtotta kényelmet. A minimális rendelési limit közel 60 százalékos csökkentésével mindenki számára megnyitjuk az ajtót, hogy átadja magát a Kifli élménynek.”
Ez az ellenállhatatlan ajánlat nem csak az újonnan érkezőknek szól, hanem ajándék a meglévő vásárlóknak is! A születésnaphoz kapcsolódó egész hetes bonanza január 15-től 21-ig tart, biztosítva, hogy mindenki kapjon egy szeletet az ünneplésből.
Makki hozzátette:
„Soha nem volt ilyen egyszerű belemerülni egy olyan világba, ahol a minőség találkozik a kényelemmel, és minden falatot mosollyal szállítanak. A Kifli nem csak egy online élelmiszer-kiskereskedő: ez egy életstílus-váltás, ráadásul a küszöbig szállítva.”
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >A Procter&Gamble különleges partnerséget jelentett be a Magyar Paralimpiai Bizottsággal és Hajmási Éva paralimpikonnal
A P&G nemzetközi szinten 12. éve kiemelt támogatója az olimpiai…
Tovább olvasom >A Kifli.hu márka tulajdonosa 170 millió dollár növekedési tőkét kap
A Rohlik online élelmiszer-szogláltatással foglalkozó nemzetközi cégcsoport, a hazai Kifli.hu…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >