A 2014. Év Marketing Díja
Új logó, a 2500 franchise-partner dekorációjának teljes körű cseréje, csokoládébarna és narancssárga színű újonnan épített üzletek, letisztult POS-anyagok, termékkínálásra és értékesítésre optimalizált kínálópultok, igényes és modern designelemek és még sorolhatnánk azokat a területeket, melyeket érint-érintett a Fornetti arculatváltása.
Piacvezető pékáru-forgalmazóként és franchise-átadóként célunk és egyben feladatunk is, hogy a vásárló országszerte mindenhol letisztult környezetben találkozzon a termékeinkkel, ahol a különböző kommunikációs anyagok kellő hangsúlyt kapva valóban eljuttatják az információt a vevőhöz. Megjelenésünket frissítettük a Fornetti márkára jellemző dinamizmushoz, így arculatunk is tükrözi azt a modernitást, amely termékkínálatunkat is jellemzi. A Fornetti Kft. központi teherviselés mellett vállalta a franchise-rendszerünk arculatát teljes mértékben megújító intézkedéssorozat megvalósítását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: 3,7 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak áprilisban az előző év azonos hónapjához képest
Idén áprilisban a fogyasztói árak átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >MNB: az üzemanyagok és az élelmiszerek gyorsították az inflációt áprilisban
Az éves fogyasztóiár-index áprilisban 0,1 százalékponttal emelkedett az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Nagy Márton: továbbra is alacsony szinten maradt az infláció
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb adatai alapján 2024 áprilisában,…
Tovább olvasom >