A 2014. Év Marketing Díja
Új logó, a 2500 franchise-partner dekorációjának teljes körű cseréje, csokoládébarna és narancssárga színű újonnan épített üzletek, letisztult POS-anyagok, termékkínálásra és értékesítésre optimalizált kínálópultok, igényes és modern designelemek és még sorolhatnánk azokat a területeket, melyeket érint-érintett a Fornetti arculatváltása.
Piacvezető pékáru-forgalmazóként és franchise-átadóként célunk és egyben feladatunk is, hogy a vásárló országszerte mindenhol letisztult környezetben találkozzon a termékeinkkel, ahol a különböző kommunikációs anyagok kellő hangsúlyt kapva valóban eljuttatják az információt a vevőhöz. Megjelenésünket frissítettük a Fornetti márkára jellemző dinamizmushoz, így arculatunk is tükrözi azt a modernitást, amely termékkínálatunkat is jellemzi. A Fornetti Kft. központi teherviselés mellett vállalta a franchise-rendszerünk arculatát teljes mértékben megújító intézkedéssorozat megvalósítását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Túl szigorú a digitális innovációkra vonatkozó szabályozás?
Felszólította a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) az új német kormányt,…
Tovább olvasom >Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >Az AI segítheti a svájci Lidl klímasemlegességi törekvését
A Lidl mesterséges intelligenciával támogatott eszközt tesztel Svájcban, amely lehetővé…
Tovább olvasom >