A 2014. Év Marketing Díja
Új logó, a 2500 franchise-partner dekorációjának teljes körű cseréje, csokoládébarna és narancssárga színű újonnan épített üzletek, letisztult POS-anyagok, termékkínálásra és értékesítésre optimalizált kínálópultok, igényes és modern designelemek és még sorolhatnánk azokat a területeket, melyeket érint-érintett a Fornetti arculatváltása.
Piacvezető pékáru-forgalmazóként és franchise-átadóként célunk és egyben feladatunk is, hogy a vásárló országszerte mindenhol letisztult környezetben találkozzon a termékeinkkel, ahol a különböző kommunikációs anyagok kellő hangsúlyt kapva valóban eljuttatják az információt a vevőhöz. Megjelenésünket frissítettük a Fornetti márkára jellemző dinamizmushoz, így arculatunk is tükrözi azt a modernitást, amely termékkínálatunkat is jellemzi. A Fornetti Kft. központi teherviselés mellett vállalta a franchise-rendszerünk arculatát teljes mértékben megújító intézkedéssorozat megvalósítását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: 2025 első negyedévében a gazdaság teljesítménye stagnált a 2024. első negyedévihez képest
Magyarország bruttó hazai termékének volumene 2025 első negyedévében a nyers…
Tovább olvasom >Vegyszerkoktél a tányéron: riasztó adatok az európai élelmiszerek szennyezettségéről
Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hivatal (EFSA) friss jelentése szerint az európai…
Tovább olvasom >GKI-elemzés: Tovább csökkent a magyar ipari termelés
A magyar ipari termelés volumene két egymást követő évben csökkent…
Tovább olvasom >