A „150 évnyi üres tányér”-kampánnyal ünnepel a Heinz
Fennállásának 150. évfordulóját ünnepli a Heinz. Az ebből az alkalomból elindított kampány a cég legikonikusabb termékét, a Heinz Ketchupot állítja a középpontba, hogy megmutassa, milyen fontos helyet foglal el a termék a vásárlók étkezéseiben, adta hírül a Marketing Week.
A kampány a „150 évnyi üres tányér” nevet kapta, s az elmúlt másfél évszázad különböző stílusú és korú tányérjait mutatja be kicsit ketchuposan. „Honnak tudod, hogy finom volt az étel? Onnan, hogy üres a tányér. A kampányban azt akartuk megmutatni, mennyire fontos szerepet játszik a Heinz abban, hogy ízletesebbé tegye az ételeket”, hangsúlyozta Victoria Sjardin, a cég Európáért, Közel-Keletért és Afrikáért felelős marketingvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Különleges a Szent István napi rendezvénysorozat és helyszín
A Szent István Nap ünnepi rendezvénysorozatának egyik legkülönlegesebb helyszíne idén…
Tovább olvasom >Ezért érdemes használni a Szent István Nap weboldalát és applikációját
A Szent István Nap weboldala és applikációja egyszerűen és gyorsan…
Tovább olvasom >Kettéválhat a Kraft Heinz
Jelentős átalakításra készül a világ egyik legismertebb élelmiszeripari vállalata, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A FAO élelmiszerár-indexe enyhén emelkedett júliusban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Visszaváltási rendszer: Nagyot lépett előre az italcsomagolások újrahasznosítási aránya
Magyarországon a visszaváltási rendszer (DRS) tavalyi bevezetése óta a gyártók,…
Tovább olvasom >A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >