A „150 évnyi üres tányér”-kampánnyal ünnepel a Heinz
Fennállásának 150. évfordulóját ünnepli a Heinz. Az ebből az alkalomból elindított kampány a cég legikonikusabb termékét, a Heinz Ketchupot állítja a középpontba, hogy megmutassa, milyen fontos helyet foglal el a termék a vásárlók étkezéseiben, adta hírül a Marketing Week.
A kampány a „150 évnyi üres tányér” nevet kapta, s az elmúlt másfél évszázad különböző stílusú és korú tányérjait mutatja be kicsit ketchuposan. „Honnak tudod, hogy finom volt az étel? Onnan, hogy üres a tányér. A kampányban azt akartuk megmutatni, mennyire fontos szerepet játszik a Heinz abban, hogy ízletesebbé tegye az ételeket”, hangsúlyozta Victoria Sjardin, a cég Európáért, Közel-Keletért és Afrikáért felelős marketingvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Fűtésleállás, dugulás, elektromos zárlat – a magyarok fele nem készül fel az ünnepi vészhelyzetekre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Receptekkel kampányol a brit Aldi a gyermekek egészségesebb táplákozásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A retail-szektor kihívásai: válságállóbbá edződött a kiskereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új vezetőt köszönt a MediaMarkt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szolnok belvárosában nyílt a legújabb PENNY üzlet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
