A „150 évnyi üres tányér”-kampánnyal ünnepel a Heinz
Fennállásának 150. évfordulóját ünnepli a Heinz. Az ebből az alkalomból elindított kampány a cég legikonikusabb termékét, a Heinz Ketchupot állítja a középpontba, hogy megmutassa, milyen fontos helyet foglal el a termék a vásárlók étkezéseiben, adta hírül a Marketing Week.
A kampány a „150 évnyi üres tányér” nevet kapta, s az elmúlt másfél évszázad különböző stílusú és korú tányérjait mutatja be kicsit ketchuposan. „Honnak tudod, hogy finom volt az étel? Onnan, hogy üres a tányér. A kampányban azt akartuk megmutatni, mennyire fontos szerepet játszik a Heinz abban, hogy ízletesebbé tegye az ételeket”, hangsúlyozta Victoria Sjardin, a cég Európáért, Közel-Keletért és Afrikáért felelős marketingvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Kettéválhat a Kraft Heinz
Jelentős átalakításra készül a világ egyik legismertebb élelmiszeripari vállalata, a…
Tovább olvasom >Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >A K&H Bank nyerte el a Euromoney Awards for Excellence 2025 „Best Digital Bank” díját Magyarországon
A K&H Csoport a Euromoney ezen díját immár két egymást…
Tovább olvasom >Megugrott a Ryanair negyedéves nyeresége
A Ryanair Holdings hétfőn arról jelentett, hogy a nyeresége több…
Tovább olvasom >